کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در مهر ماه بیش از ۹۳ هزار و ۶۰۰ تماس داشتهاند که نسبت به تعداد تماسهای شهریور بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ تماس رشد داشته است.
به گزارش پول پرس، بیش از ۶۶ هزار تماس در مدت زمان یاد شده در قالب تماسهای ورودی با این مرکز به ثبت رسیده، علاوه بر اینکه کارشناسان این مرکز در زمان یاد شده بالغ بر ۲۷ هزار و ۵۰۰ تماس پیگیری نیز داشتهاند.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با احتساب تماسهای مهر ماه، تعداد تماس ورودی و خروجی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین در سال جاری از مرز ۶۶۵ هزار تماس گذشت که از این تعداد ۴۶۵ هزار تماس ورودی و ۲۰۰ هزار تماس خروجی بعه ثبت رسیده است
تماسهای مرکز ارتباط نوین در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب و امداد پذیرندگان پایانههای فروش گروهبندی میشوند که در بخش امداد مشتریان در مهر ماه ۱۴ هزار ۱۶۱ تماس با این مرکز برقرار شده که کارشناسان این مرکز در مدت یاد شده بیش از ۴ هزار تماس پیگیری داشتهاند. تعداد کل تماسهای ورودی و خروجی در این بخش بیش از ۱۸ هزار و۱۶۳ تماس بوده است.
در بخش امداد شعب نیز در مهر ماه در مجموع حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰ تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد. در این مدت کارشناسان این مرکز حدود ۱۲هزار و ۵۰۰ تماس خروجی داشتهاند. کل تماسهاس این بخش در مهر ماه بالغ بر ۲۸ هزار و ۹۰۰ تماس بوده است.
در بخش امداد پذیرندگان پایانههای فروش نیز در مهر ماه در مجموع بیش از ۴۵ هزار تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد که از این تعداد بیش از ۳۵ هزار تماس ورودی و حدود ۱۰ هزار مورد تماس کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین برای پیگیر موارد مطورحه بوده است.
انتهای پیام