تازه ترین شماره «سفیر» به سفر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران به منطقه عسلویه و نیز موضوع نقش بازاریابی مدرن در صنعت بانکداری پرداخته است.

به گزارش اخبارپول، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.

روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه و روش کاری خود سخن گفته اند.

نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل دسترس است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=196907
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی
«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی
«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی
«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی
«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی
«بازیابی بازار» در تازه‌ترین شماره «سفیر» بانک ملی