عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متقاضیان تحقیق و تفحص از بانک ملت از انجام تحقیق و تفحص منصرف شده و درخواست خود را پس گرفتند ازاین روبررسی این طرح از دستور کار کمیسیون خارج شد.

به گزارش پول پرس، سید ناصر موسوی لارگانی، با بیان اینکه متقاضیان تحقیق و تفحص از بانک ملت از انجام تحقیق و تفحص منصرف شده و درخواست خود را پس گرفتند ازاین روبررسی این طرح از دستور کار کمیسیون خارج شد، به خانه ملت گفت: در جلسه امروز کمیته ای ۵ نفره ای به منظور بررسی عملکرد بانک مسکن درحوزه تسهیلات مسکن مهر تشکیل شد تا پس از بررسی گزارشی را برای قرائت در صحن آماده کند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیته با حضور بنده و آقایان بحرینی، ندیمی،حسن نژاد وکریمیان تشکیل و قرار شد ظرف ۲ هفته گزارشی از عملکرد بانک مسکن درحوزه پرداخت یارانه تهیه و به صحن علنی مجلس ارایه کند.
وی افزود: درجلسه امروز همچنین تقاضای عده‌ای از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه‌ آزاد تجاری- صنعتی چابهار از ۹۰ تا آبان‌ماه سال جاری بررسی‌ و قرار شد آقایان حسن نژاد علی پور و اربابی به چابهار سفر کنند و پس از بررسی مشکلات اگر متقاضی تحقیق و تفحص قانع نشد، کمیسیون اعلام نظر کند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:‌ بررسی گزارش تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد هم با توجه به اینکه متقاضی تحقیق و تفحص مدارک لازم را همراه نداشت و وزیر اقتصاد هم حضور نداشت به تعویق افتاد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشورهم بی نتیجه ماند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=19313
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تحقیق و تفحص از بانک ملت تصویب نشد
تحقیق و تفحص از بانک ملت تصویب نشد
تحقیق و تفحص از بانک ملت تصویب نشد
تحقیق و تفحص از بانک ملت تصویب نشد
تحقیق و تفحص از بانک ملت تصویب نشد