کد خبر: 191881
یکشنبه 5 دی 1400 - 9:10
همایش مدیران شعب بانک کشاورزی در استانها روز شنبه چهارم دیماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و مدیران شعب بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و درباره عملکرد استان ها در ماههای گذشته، مشکلات و راهکارها و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد شعب در سه ماهه پایانی سال، گفت و گو و تبادل نظر شد.
به گزارش اخبارپول، در این همایش فریدون بهبهانی عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تمرکز بر مذاکره با مشتریان را اصلیترین رکن تحقق برنامه های حوزه تجهیز منابع و وظیفه ذاتی یک بانکدار دانست.
وی همچنین در مورد ضرورت های حوزه اعتبارات اظهار کرد: تقویت مدیریت اعتبارات، از اولویت های این حوزه است و برنامه ریزی در حوزه اعتبارات باید به گونه ای باشد که حد نصاب پرداخت ها در قالب خطوط اعتباری مختلف با دقت و به صورت هفتگی کنترل شود.
بر اساس این گزارش، در ادامه ی این نشست، محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر نقش کلیدی وصول مطالبات به عنوان رکن اساسی برنامه های منابع و مصارف بانک، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نظرات کارکنان، بازدید از شعب، ملاقات با کارکنان، تقویت روحیه و ارتقای وضعیت معیشت کارکنان، توجه به شاخص های بهبود عملکرد و تشکیل و تقویت گروه های بررسی و پاسخگویی به درخواست های مشتریان، از مهمترین مولفه هایی است که در تدوین برنامه ها می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.
این گزارش می افزاید: وهب متقی نیا عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی، در این همایش مطالبی را درباره طراحی و اجرای نظام هوشمند درجه بندی شعب، طرح تحول دیجیتال و تنظیم سند برنامه ریزی برای سرمایه انسانی عنوان و برنامههای بانک دراین حوزه و همچنین حوزه IT را تشریح کرد.
حوزه تجهیز منابع