بانک ملی ایران در دوره مدیریت جدید و در پی توسعه تعاملات مثبت رسانه ای، شکایات پیشین خود از رسانه‌ها را پس گرفت.

به گزارش اخبارپول، در پی آغاز به کار مدیریت جدید در بانک ملی و نیز دستور صریح مدیرعامل برای همراهی حداکثری با رسانه ها به منظور کمک به پیشرفت اهداف دولت، دو مورد شکایت بانک از رسانه ها که در دست پیگیری بود متوقف شد.

بانک ملی ایران دارای نگاه تعاملی با رسانه هاست و از این پس نیز به همین روند ادامه خواهد داد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=189055
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه‌ها را پس گرفت