ارائه خدمات هوشمند، آسان و دقیق با رعایت قانون و توسعه میز خدمت الکترونیکی به ارباب رجوعان و زیاندیدگان مشمول تعهدات صندوق تأمین خسارت های بدنی در دستور کار است.

به گزارش اخبارپول، سیدعباس هاشمی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق تأمین خسارت های بدنی در راستای استراتژی تبیینی توسط مدیریت این نهاد از ” ارائه خدمات هوشمند، آسان و دقیق با رعایت قانون و توسعه میز خدمت الکترونیکی به ارباب رجوعان و زیاندیدگان مشمول تعهدات صندوق در سراسر کشور “خبر داد.
مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق که مسئولیت رسیدگی و نظارت بر طرح تکریم ارباب رجوعان و همچنین راهبری، توسعه و نظارت بر میز خدمت حضوری و الکترونیک این نهاد را عهده دار است گفت : استراتژی مذکور سرلوحه کلیه امور صندوق و کارکنان آن قرارگرفته است؛ بنحوی که حوزه های ستادی و استانی با تعاملات فی مابین در ایجاد و بهره برداری از سامانه جامع در بستر الکترونیکی، همواره سعی بر آن دارند با رعایت جوانب قانونی، ضمن صیانت از حقوق صندوق، نسبت به ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمت به جامعه هدف اعم از زیان دیدگان، ارباب رجوعان و خانواده متوفیان پرونده های مشمول تعهدات این صندوق اقدام کنند.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پرونده های صندوق مربوط به افرادی است که متأسفانه فوت شده اند و بخش عمده ای نیز افرادی با صدمات جانی و بعضا معلولیت حرکتی میباشند، نحوه ارائه و سرعت خدمات صندوق به زیان دیدگان و ارباب رجوعان از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.
در این راستا در هفته جاری زیان دیده ای که به دلیل شدت صدمات و ضایعه نخاعی امکان حضور در محل صندوق را برای تکمیل پرونده نداشت، حسب هماهنگی به عمل آمده بین شعبه استان اصفهان (محل تشکیل پرونده) و شعبه استان لرستان (محل سکونت زیان دیده) انجام شد، نماینده صندوق از شعبه لرستان به یکی از شهرهای توابع شهرستان خرم آباد در این استان عزیمت و با حضور بر بالین زیان دیده، نسبت به اخذ مدارک لازم و تکمیل پرونده در منزل ایشان اقدام نمود تا موجبات کارسازی فوری مبلغ تعلق یافته به ایشان فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ایفای نقش موثر نظارت مستمر و بازنگری فرآیندها و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، همچان که در سال جاری خدمات متعددی در میز خدمت الکترونیکی صندوق قرارگرفته است، صندوق اهتمام دارد با بهره گیری از توان فنی و دانش کارکنان متخصص خود، سامانه های الکترونیک را بنحوی تجهیز و توسعه دهد تا ضمن اینکه تمام فرآیندها بطور هوشمند مورد ارزیابی قرار می گیرند، طی تعامل با سایر دستگاههای دولتی و اجرایی کشور در ایجاد بسترهای ارتباطی لازم، سیاست ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص اهتمام تمام دستگاه های اجرایی کشور به ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوعان را نیز عملیاتی کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=187141
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    باسلام
    درطرح سال ۴۰۱مبنی برواریزیکجای بدهی بابخشش چنددرصدی به بدهکاراما دربعضی ازشعبه ها مثلاٌ اهواز مبلغ کل راازمن گرفت وتخفیف ندادبه صندوق بیمه درتهران به سرپرست مدیرشعب مراجعه کردم قول عودت وجه تخفیف رابوسیله شعبه اهواز دادنداما تاکنون خبری نشد.جناب مهندس هاشمی انتظارپیگیری دارم.شماره پرونده۹۷۲۰۳۳۸

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
توسعه خدمات الکترونیکی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی