شرکت پارس خودرو بدون ذکر دلیل برای سال مالی ۱۳۹۲ معادل ۱۳۷۷ ریال زیان برای هر سهم پیش بینی کرد و در مدت ۶ ماه به ۴۳ درصد پیش بینی هایش رسید.

به گزارش پول پرس به نقل از سنا، شرکت پارس خودرو پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۲ را در اسفند ماه ۱۳۹۱ و تیر ماه ۱۳۹۲ به صورت حسابرسی شده مبلغ ۱۰۱ ریال و همچنین در پایان تیر ماه ۱۳۹۲ مبلغ ۶ ریال اعلام کرده بود که بدون ذکر دلیل این رقم را در آبان ماه جاری مبلغ ۱۳۷۷ ریال زیان اعلام کرده است.

این گزارش ادامه می دهد شرکت پارس خودرو در دوره ۶ ماهه مبلغ (۵۹۱) ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت و به ۴۳ درصد از پیش بینی هایش رسید.

یادآور می شود، زیان انباشته شرکت مطابق با صورتهای مالی میان دوره ای شش ماهه حسابرسی نشده مبلغ دو هزار و ۱۶۶ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال اعلام شده است. بنابراین شرکت مشمول ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت می شود.

ˈخپارسˈ پیش بینی سود(زیان) هرسهم سال مالی ۹۱ را در نخستین پیش بینی مبلغ ۱۴۲ ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ (۸۲۱) ریال زیان اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ (۴۹۱) ریال زیان به ازای هر سهم محقق شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=18496
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“پارس خودرو” زیان ده شد
“پارس خودرو” زیان ده شد
“پارس خودرو” زیان ده شد
“پارس خودرو” زیان ده شد
“پارس خودرو” زیان ده شد