کد خبر: 184361
سه شنبه 26 مرداد 1400 - 11:15
تمام سامانههای الکترونیک بانک پاسارگاد از جمله: سامانۀ بانکداری مجازی، همراهبانک (موبایلبانک)، #۷۲۰*، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد (پیپاد) و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمترسانی به مشتریان بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویسدهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پولگذاری شدهاند.
به گزارش اخبارپول، با توجه به مصوبۀ ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیتهای ترددی و تعطیلی کامل بانکها، ادارات و بسیاری از مشاغل طی روزهای دوشنبه ۲۵، سهشنبه ۲۶ و شنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمام هممیهنان و دعوت از ایشان برای ماندن در منازل خود و به حداقل رساندن ترددهای غیرضروری شهری، به اطلاع مشتریان بانک پاسارگاد میرساند که تمام سامانههای الکترونیک این بانک از جمله: سامانۀ بانکداری مجازی، همراهبانک (موبایلبانک)، #۷۲۰*، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد (پیپاد) و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمترسانی به مشتریان بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویسدهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پولگذاری شدهاند.
مشتریان بانک میتوانند برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای همراهبانک پاسارگاد و آموزش کامل خدمات آن به صفحۀ مخصوص این سامانه در وبسایت بانک به نشانی: www.bpi.ir/elearning/topic/mobile-bank مراجعه کنند تا با بهرهبرداری حداکثری از ظرفیتهای این سامانه، نیازهای بانکی خود را در طول این مدت مرتفع سازند.
لازم به توضیح است طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیۀ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سامانۀ «چکاوک» (نقل و انتقال چک) و سامانۀ حوالههای بینبانکی «ساتنا» طی این ایام غیرفعال هستند و بانکها از ارائۀ خدمات حضوری بهصورت شعبههای کشیک نیز منع شدهاند. عملکرد سامانۀ حوالههای بینبانکی «پایا» در روزهای مورداشاره مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخۀ واحد (در ساعت ۱۲:۴۵) خواهد بود. همچنین تمدید ضمانتنامههای ریالی با تاریخ سررسید در روزهای تعطیل پیش رو، در روز ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ از طریق سامانۀ «سپام» ریالی، امکانپذیر است.
شایان ذکر است که مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شمارۀ ۸۲۸۹۰ و بخش ارتباط با مشتریان وبسایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm طی این ایام آمادۀ پاسخگویی به سؤالات بانکی مشتریان خواهند بود.