این مجموعه با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی، واحدهای مختلف فنی، صدور خسارت در تمامی شعبات راه‌اندازی کرده است.
به گزارش پول پرس، مدیر بیمه کوثر استان همدان گفت: این شرکت علاوه بر ارائه بیمه‌های مختلف مهندسی و مسئولیت، آتش‌سوزی و… نگاه ویژه‌ای به شعار اصلی خود یعنی “بیمه‌های زندگی” داشته است، به طوری که در ۳ سال نخست فعالیت خود خدمات منحصر به فردی ارائه کرده است.
محمد خویشوند افزود: در سال گذشته، ۵/۱۷ درصد از حق بیمه تولیدی به بیمه‌های زندگی اختصاص داشته که بیش از ۲ برابر متوسط آن در صنعت بیمه کشور است.
وی در ادامه به رشد ۱۴۰ درصدی از سهم بازار در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: حق بیمه تولیدی در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰، ۲۴۹ درصد افزایش داشته و از ۶۵ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که متوسط رشد حق بیمه در صنعت بیمه کشور کمتر از ۵۰ درصد بوده است.
خویشوند از کسب سطح اول در حوزه توانگری مالی با نسبت بیش از ۵۰۰ درصد، کسب جایگاه اول در حوزه روابط عمومی در بین شرکت‌های بیمه‌ای کشور و کسب جایگاه نهم از نظر حق بیمه تولیدی در نیمه نخست سال ۹۲ خبر داد.
وی اعلام کرد: بیش از ۵/۴ میلیارد تومان به ۳ هزار و ۳۰۰ خانوار حادثه‌دیده در زلزله آذربایجان شرقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شد.
خدمات جدید و منحصر به فرد بیمه کوثر
مدیر بیمه کوثر استان به دومین شعار این شرکت “در دسترس همه مردم ایران” اشاره کرد و گفت: ارائه بیمه‌نامه فضاپیما و پرتاب ماهواره به دنبال افزایش فعالیت‌های فضایی ایران به شکل تخصصی و منحصر به‌ فرد در خاورمیانه، توسط بیمه کوثر صورت گرفت و همچنین طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه صدور الکترونیکی معرفی‌نامه بستری بیماران در مراکز درمانی، ارائه بیمه‌نامه‌های صعب‌العلاج و… از جمله خدمات این شرکت بیمه در کشور است.
خویشوند استقرار و راه‌اندازی سامانه “حکمت کارت” در تمامی فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور به منظور سهولت ارائه بیمه‌نامه به جامعه هدف، طراحی و راه‌اندازی سامانه استعلام بیمه‌های درمانی به صورت اینترنتی و از طریق فاکس، سامانه پیام کوتاه به منظور اعلام واریز خسارت به حساب بیمه‌شدگان و صدور کارت خسارت با اعتبار ۵ ساله با هزینه شرکت برای واریز خسارت‌ها را از جمله اقدامات این شرکت بیان کرد.
وی با اشاره به سومین شعار بیمه کوثر “بیمه‌های زندگی را به عنوان مکمل حقوق و نظام تأمین اجتماعی در سبد درآمدهای خانواده‌ها قرار دهیم”، گفت: بیمه کوثر در راستای تحقق این شعار اقدامات بسیار خوبی را در مجموعه نیروهای مسلح انجام داده است که امیدواریم این مهم با فرهنگسازی در کل جامعه گسترش یابد.
مدیر بیمه کوثر استان همدان همچنین با بیان اینکه بیمه کوثر در سال ۹۰ در استان فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: شعبه استان همدان با ساختمان تملیکی مستقل، دارای ۱۲ نمایندگی حقیقی در همه شهرستان‌های استان است و ۶ نمایندگی نیز بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که جذب نمایندگان فعال ادامه خواهد داشت همچنین در فروشگاه‌های اتکا همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان صدور بیمه‌نامه داریم.
خویشوند اعلام کرد: علاوه بر صدور بیمه‌نامه، کارشناسی و ارزیابی خسارت خودرو در تمامی شهرستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و خسارت‌ها با ارائه کارت‌های بانکی به حساب زیان‌دیدگان واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه شعبه همدان با تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان قرارداد همکاری دارد، بیان کرد: پرونده‌های پاراکلینیکی و بیمارستانی ظرف ۳ روز تا یک هفته در شعبه ارزیابی، محاسبه و به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.
خویشوند اظهار داشت: متأسفانه مردم آشنایی چندانی با بیمه و فواید و محاسن آن ندارند و آن را در بیمه شخص ثالت خلاصه می‌کنند که یک عزم جدی و کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی عمومی و گسترده لازم است که آحاد جامعه با مزایا، فواید و ضرورت خرید بیمه خصوصاً بیمه‌های زندگی که مایه آرامش خانواده‌هاست آشنا شوند همچنین شرکت‌های بیمه با صداقت، شفافیت، تعهد، مسئولیت‌پذیری و ارائه خدمات بموقع و سریع می‌توانند در گرایش مردم به بیمه مؤثر باشند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=18302
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر
گسترش خدمات شرکت بیمه کوثر