کد خبر: 180013
یکشنبه 23 خرداد 1400 - 9:33
نخستین دوره از سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار با موضوع “شناخت مشتریان و چگونگی یک ارتباط موثر” با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، مدیران امور شعب، تنی چند از روسای ادارات کل و ادارات امور شعب بانک ملی به صورت وبیناری با روسای حوزهها و شعب سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، در جریان برگزاری این نشست تخصصی مونسان با بیان این که این نشستها در جهت ارتقای تجربه و آگاهی کارکنان برگزار می شود، اظهار کرد: برآیند و نتایج این نشست ها و مباحث به صورت منسجم ما را در معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات بانک به نحو مطلوب کمک خواهد کرد و زمینه شتاب بانک برای دستیابی به اهداف عالی و برنامه های راهبردی اش را فراهم می کند.
وی در ادامه با اشاره به این که بدون شک برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و مصرفکنندگان، درون سازمان را باید به نحو صحیح مدیریت کرد، افزود: با ایجاد انگیزه و حس مسئولیتپذیری و تعهد در همکاران میتوانیم در عرصه بازار محوری و توسعه بازار موفق باشیم.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران گام اول موفقیت در عرصههای امور بانکی را اعتقاد به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست.
مونسان در این نشست تخصصی ضمن قدردانی از مشتریان بانک گفت: تلاش خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.
گفتنی است، این نشست تخصصی با تدریس کیا مدرس دوره های حرفه ای برندینگ و بازاریابی برگزار شد.