با حضور رؤسای شعب شیراز، اصفهان، همدان، کرمانشاه، سنندج، تبریز، رشت، گرگان و اسلام آباد غرب در محل ستاد؛ عملکرد، کارایی و مسائل این شعب بیمه میهن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اخبارپول، در جلسه ای با حضور رؤسای شعب شیراز، اصفهان، همدان، کرمانشاه، سنندج، تبریز، رشت، گرگان و اسلام آباد غرب در محل ستاد؛ عملکرد، کارایی و مسائل این شعب بیمه میهن نیز امروز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای بهبود عملکرد و رفع محدویت ها ارائه شد.

در این جلسه معاونان مالی و فنی و مدیران امور شعب، بیمه های اموال و فناوری اطلاعات به تجزیه و تحلیل و بیان مسائل مورد نظر در حوزه متبوع و همچنین نقاط قوت و ضعف این شعب و مسائل جاری شرکت پرداختند و راهکارها و توصیه‌های لازم را در حوزه ذیربط برای بهبود عملکرد، توسعه فعالیت ها و پیشبرد اهداف تعیین شده و اعتلای بیمه میهن ارائه کردند.

در این جلسه همچنین مدیران به سوالات و ابهامات رؤسای شعب در حوزه‌های مختلف پاسخ دادند و رؤسای شعب هم نظرات و پیشنهادهای خود را برای پیشبرد امور شرکت ارائه و بر رفع پاره ای از مشکلات و محدودیت ها تأکید کردند.

گفتنی است، مدیریت امور شعب با فراخواندن روسا و سرپرستان شعب، طی شش جلسه پنج ساعته جداگانه، عملکرد و فعالیت های آنها را با حضور معاونان و مدیران ستادی ذیربط با هدف ساماندهی و بهبود امور و رفع ایرادات و محدودیت های احتمالی و به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اعتلای جایگاه بیمه میهن مورد بررسی قرار داده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=179587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن
بررسی عملکرد شعب بیمه میهن