حضور پررنگ بانک اقتصادنوین در یازدهمین همایش ملی حسابداری موجب شد که دبیرخانه این همایش با اهدای لوحی از حضور نخستین بانک خصوصی کشور در این همایش قدردانی کند.

به گزارش پول پرس، حضور این بانک از چند جهت در این همایش پررنگ بود به طوری که مرتضی معیری رئیس اداره مدیریت استراتژیک بانک اقتصادنوین مقاله‌ای با عنوان “تحولات مالی و حسابداری بخش عمومی و تبیین عوامل محرک‌های تحول در نظام پاسخگویی مالی و عملیاتی ایران” ارایه کرد بود که این مقاله در روز دوم همایش مذکور ارایه شد.
همچنین سرپرستی منطقه ۳ استان‌های بانک اقتصادنوین در شهر مقدس مشهد در حاشیه برگزاری این همایش حضور جدی و موثری داشت به طوری که کارشناسان این سرپرستی در حاشیه برگزاری یازدهمین همایش ملی حسابداری آخرین خدمات بانک اقتصادنوین را به مدعوین این همایش معرفی کردند.
این حضور اثرگذار موجب شد دبیرخانه یازدهمین “همایش ملی حسابداری” با اهدای لوحی از مشارکت بانک اقتصادنوین در برگزاری این همایش قدردانی کند.
در لوح تقدیر دبیرخانه این همایش به بانک اقتصادنوین آمده است: “با تاییدات الهی و در پرتو الطاف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران به همت دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور گسترده و با شکوه استادان و صاحب نظران، مدیران مالی، ذیحسابان و اعضای حرفه حسابداری و حسابرسی سراسر کشور در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مهر با موفقیت برگزار شد.”
در ادامه این لوح تقدیر آمده است: “بدون تردید این امر مهم بدون حمایت و همکاری مراکز تخصصی مالی و واحدهای تولیدی مشکل و محال می‌نمود و یقینا حمایت بانک اقتصادنوین در موفقیت و پربارتر شدن این همایش تاثیر شگرف و انکارناپذیری داشته است. از این رو و از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، مراتب تقدیر و سپاس خود را از این حمایت و مشارکت خالصانه شما از صمیم قلب اعلام داشته و از خداوند متعال خواهان سربلندی و موفقیت روزافزون شما هستیم.”
یازدهمین همایش ملی حسابداری به حمایت بانک اقتصادنوین طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور استادان برجسته حسابداری ایران برگزار شده بود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=17947
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تقدیر همایش ملی حسابداری از اقتصادنوین
تقدیر همایش ملی حسابداری از اقتصادنوین
تقدیر همایش ملی حسابداری از اقتصادنوین
تقدیر همایش ملی حسابداری از اقتصادنوین
تقدیر همایش ملی حسابداری از اقتصادنوین