کد خبر: 178508
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 14:41
رئیس کل بیمه مرکزی بیان کرد: روابط عمومیهای شرکتهای بیمه باید آیینه تمام نمای فعالیتها و دستاوردهای این صنعت باشند.
به گزارش اخبارپول، غلامرضا سلیمانی که در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب، اظهار کردد: در عصر ارتباطات و انفجار ارتباطات در پیش گرفتن رفتار سنتی توسط روابط عمومیها قابل قبول نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی، رقابت در فضای ارتباطات را موضوعی قابل تامل ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومیها با نیازسنجی و سنجش ظرفیت ها باید به شرکتهای بیمه کمک کنند تا طرح های جدید و متناسب با نیاز بازار تهیه و عرضه شود.
وی جذب سرمایههای خرد مردم را از مهمترین اهداف صنعت بیمه دانست و گفت: روابط عمومی ها می توانند با تکیه بر اصل اعتماد سازی و تبیین اهمیت امنیت روانی آحاد جامعه، مأموریت همگانی سازی محصولات بیمهای را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
رئیس شورای عالی بیمه، بلندپروازی با رعایت واقع گرایی را از ویژگی های روابط عمومیهای کارآمد، نام برد و افزود: خلاقیت، نوآوری، درک ضرورت تغییر و بهره بردن از زبان ساده و گویا در انتقال مفاهیم پیچیده صنعت بیمه به آحاد جامعه یک ماموریت بزرگ برای روابط عمومی ها به شمار می رود.
سلیمانی با تاکید بر بازتعریف جایگاه روابط عمومی ها در صنعت بیمه از مدیران این واحد ها خواست تا با حساسیت و جدیت بیشتری وظایف و تکالیف خود را دنبال کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان ضرورت انعکاس دستاوردها، معرفی محصولات نوین بیمه ای و تولید ایده و اندیشه را یادآور شد و از مدیران روابط عمومیهای صنعت بیمه قدردانی کرد.
شایان ذکر است، در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه این صنعت برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.
گفتنی است، در آغاز این نشست که با حضور اعضای هیات عامل و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه – برگزار شد داوود زارعیان – استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی – با قرائت بیانیه هیات داوران از نقاط قوت روابط عمومی های صنعت بیمه یاد کرد و استقلال رای هیات داوران را در انتخاب روابط عمومی های در رشته های مختلف، یادآور شد.