کد خبر: 178220
دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 14:14
در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانکها و ذینفعان آنان است که بانک ها را قادر می سازد در محیطی که پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است، برنامه ها و اهداف خود را با خواست و نیاز مشتریان و ذینفعان منطبق سازند.
به گزارش اخبارپول، یک روابط عمومی کارآمد از سویی با دستیابی به اطلاعات مستند و شفاف، بانکها را قادر میسازد در دنیای رقابتی به گونه ای چابک عمل کنند و از سوی دیگر با اطلاعرسانی به موقع در خصوص گستره خدمات و امکاناتی که بانکها برای مشتریان خود فراهم میآورند، نقشی ارزنده در موفقیت و اعتلای آنان دارند.
افزون بر آن روابط عمومی یکی از ابزارهای مؤثر در مدیریت افکار کارکنان یک مجموعه است که میتواند به صورت نظام مند، برنامهریزی شده و سنجیده به مدیران ارشد سازمان در جهت ایجاد و گسترش تعامل و تفاهم مثبت یاری رساند.
نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی و مؤثری است که این نهاد به عنوان یک بازوی فکری قابل اعتماد در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی بر عهده دارد.
اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه و فعالان پرتلاش این عرصه به ویژه همکارانم در روابط عمومی بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.