در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است که بانک ها را قادر می سازد در محیطی که پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است، برنامه ها و اهداف خود را با خواست و نیاز مشتریان و ذینفعان منطبق سازند.

به گزارش اخبارپول، یک روابط عمومی کارآمد از سویی با دستیابی به اطلاعات مستند و شفاف، بانک‌ها را قادر می‌سازد در دنیای رقابتی به گونه ای چابک عمل کنند و از سوی دیگر با اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص گستره خدمات و امکاناتی که بانک‌ها برای مشتریان خود فراهم می‌آورند، نقشی ارزنده در موفقیت و اعتلای آنان دارند.

افزون بر آن روابط عمومی یکی از ابزارهای مؤثر در مدیریت افکار کارکنان یک مجموعه است که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده به مدیران ارشد سازمان در جهت ایجاد و گسترش تعامل و تفاهم مثبت یاری رساند.

نام‌گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی و مؤثری است که این نهاد به عنوان یک بازوی فکری قابل اعتماد در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی بر عهده دارد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه و فعالان پرتلاش این عرصه به ویژه همکارانم در روابط عمومی بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=178220
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است