معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در آینده نزدیک مرحله دوم بهره‌برداری از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در تعدادی از استانها انجام می‌شود و تا پایان دولت چند مرحله افتتاح خواهیم داشت.

وام طرح ملی مسکن

به گزارش اخبارپول، محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به زودی مرحله دوم افتتاح تعدادی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را خوهیم داشت و هم اکنون در حال جمع بندی اعداد و ارقام هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده که تا پایان دولت چند مرحله افتتاح مسکن ملی داشته باشیم تا انشاءالله به یک عدد خوب در این زمینه برسیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۳۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن در دست اجرا است و این عدد دائما افزایش پیدا می‌کند.

محمودزاده درباره پدیده خرید و فروش واحدهای اقدام ملی مسکن در فضای مجازی و برخی دفاتر املاک گفت: کسانی که واحدها را خریداری کنند متضرر می شوند؛ زیرا در نهایت واحد مسکونی به شخصی که اسم‌نویسی کرده واگذار می شود. این اقدام غیرقانونی است و اگر مصادیقی در این خصوص دیده شود از طریق اصناف مرتبط برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: کسانی که فرم «ج» آنها سبز است نیازی به خرید امتیاز ندارند؛ زیرا وزارت راه و شهرسازی به هر میزان که درخواست برای مسکن ملی وجود داشته باشد، پاسخگوی نیاز هموطنان خواهد بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=177521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح مرحله دوم مسکن ملی به‌زودی
افتتاح مرحله دوم مسکن ملی به‌زودی
افتتاح مرحله دوم مسکن ملی به‌زودی
افتتاح مرحله دوم مسکن ملی به‌زودی
افتتاح مرحله دوم مسکن ملی به‌زودی