کد خبر: 177073
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 15:15
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد آرامش خاطر و فراهم آوردن رفاه حال بیمه گذاران نسبت به حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، طبق بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است.
به گزارش اخبارپول، بیمه گذاران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه پاسارگاد از طریق گزینه ” استعلام و دریافت بیمه شخص ثالث” بیمه نامه خود را مشاهده کنند.
بر اساس گزارش های دریافتی، برای اطمینان از صدور بیمه شخص ثالث پیامکی شامل شماره بیمه نامه جدید، نام بیمه گذار و همچنین تاریخ صدور و انقضای بیمه نامه و کد یکتای بیمه مرکزی برای بیمه گذاران ارسال می شود، لذا برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سود جویان و همچنین ایجاد اطمینان خاطر، بیمه گذاران می توانند با وارد کردن “کد ملی” و “شماره بیمه نامه” اطلاعات بیمه نامه خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد، استعلام کرده و از صدور بیمه نامه و تحت پوشش قرار گرفتن آن اطمینان حاصل کنند.
گفتنی است این اقدام ضمن مکانیزه شدن بیمه نامههای شخص ثالث، نظم بخشی خاصی نیز به این جریان وارد کرده است که این امر با فراگیر شدن ویروس کرونا و به عنوان یکی از راه کارهای کاهش نگرانی هموطنان از حضور در شعبه های شرکت بیمه و رعایت مسائل بهداشتی اجرایی شده است.
بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشتماه سال گذشته، تمام شرکتهای بیمه موظف شدند تا به منظور سهولت در دسترسی بیمهگذاران بیمه نامه شخص ثالث به اطلاعات بیمهنامههای خود و ارائه خدمات بیمهای به آن ها بدون نیاز به وجود نسخه فیزیکی بیمهنامه، اقدامات لازم را انجام دهند.
تمام هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد به نشانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.