کد خبر: 176543
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 15:54
جوایز مسابقه «آفرین ساز» بیمه نوین، که برای نخستین بار و با هدف توسعه فروش بیمههای عمر و سرمایهگذاری برای نمایندگان این شرکت برگزار شده بود، اهدا شد.
به گزارش اخبارپول، مدیریت توسعه فروش بیمه های عمر انفرادی شرکت بیمه نوین ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری مسابقه «آفرین ساز» را گسترش فرهنگ بیمههای عمر و توانمندسازی شبکه فروش خود اعلام کرد.
شرکت بیمه نوین، مسابقه «آفرین ساز» را از یکم دی ماه الی ٣٠ام اسفند سال ٩٩ و با تمرکز بر شاخصهای «فروش اصولی» و «میزان پرتفوی وصول شده» برگزار کرد و طی آن انواع محصولات بیمههای عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین مانند بیمههای عمر انفرادی و طرح ثمر (مخصوص فرزندان زیر ١٨ سال) به مشتریان و گروههای مختلف مردم در سراسر کشور معرفی و به فروش رسیدند.
همچنین به علت شرایط اوج گیری شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر، جوایز نمایندگان و کارگزاران حائز شرایط مسابقه «آفرین ساز» به صورت نقدی به حساب آنان واریز گردید.
بر اساس این گزارش، در زمستان سال گذشته و همزمان با برگزاری مسابقه «آفرین ساز»، ارتقای بهرهوری آموزشی نمایندگان بیمه نوین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به همین منظورکلاسهای آموزشی و گفتوگوهای زنده اینستاگرامی با مدرسان مطرح بازاریابی و فروش بیمه عمر برگزار شد.
گفتنی است، طبق اعلام مدیریت توسعه فروش بیمههای عمر انفرادی بیمه نوین، با توجه به استقبال، تأثیرگذاری و انگیزه ایجاد شده، این شرکت در نظر دارد که مسابقههای فروش در سال ١۴٠٠ نیز برگزار شود.