برات کریمی، مدیرعامل بانک دی طی احکامی روسای حوزه شعب شرق و غرب تهران را منصوب کرد.

به گزارش اخبارپول، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، بهرام ایزد موسی و سیدمصطفی مقیمی دینانی به عنوان روسای حوزه‌های شعب غرب و شرق تهران منصوب شدند.

در این مراسم، برات کریمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان جهان و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به موفقیت‌های بانک دی در یک سال اخیر گفت: با دعای خیر خانواده معظم شهدا و یاری و تلاش تمامی همکاران خدوم، بانک دی بر روی ریل موفقیت قرار گرفته است.

وی افزود: افزایش سرمایه، پله آغازین بانک در رشد و بهبود است که جز در سایه همت و تلاش مضاعف همکاران در سال جدید تحقق پیدا نمی‌کند.

مدیرعامل بانک دی، تغییرات ساختاری ایجاد شده در بانک را عامل شتاب‌دهنده در بهبود عملکرد شعب دانست و تصریح کرد: هدف از ایجاد حوزه شرق و غرب برای شعب تهران، حرکت در مسیر بهبود و اصلاحات ساختاری مورد نظر هیئت‌مدیره است تا از این طریق شتاب بانک در دستیابی به اهداف دوچندان شود.

وی افزود: مهمترین رسالت ایجاد حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران افزایش نظارت‌های فنی بر شعب و ارائه راهکارهای اثربخش در جذب منابع و کمک به تخصیص بهینه منابع شعب است.

کریمی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به تکریم مشتریان در شعب گفت: با توجه به اینکه استراتژی بانک بر جذب منابع ارزان قیمت است، تکریم مشتری و توجه به نیازهای گوناگون آحاد جامعه یک استراتژی کم هزینه برای جذب منابع و نگهداشت مشتریان قدیمی است که امیدوارم تمامی همکاران با هماهنگی روسای جدید حوزه‌های شعب غرب و شرق و ادارات امور شعب، موانع پیشِ روی بانک در زمینه مشتری‌مداری را شناسایی و رفع کنند.

مدیرعامل بانک دی در پایان با آرزوی موفقیت برای روسای جدید حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران ابراز امیدواری کرد: انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۰ با ابلاغ بسته‌های اعتباری جدید و محصولات تسهیلاتی متنوع بتوانیم در افزایش سهم بانک دی از بازار کوشا باشیم.

در ادامه این مراسم رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره با اشاره به پیاده‌سازی ساختار حرفه‌ای در بانک اظهار کرد: بانک دی در یک سال گذشته با تحولات ساختاری و اصلاحات مالی ایجاد شده در مسیر حرفه‌ای‌گرایی قرار گرفته است که نتایج آن را در شاخص‌های کلیدی بانک شاهد هستیم.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ایجاد حوزه‌های شعب شرق و غرب تهران تسریع در شنیدن صدای مشتریان و تسهیل انعکاس دغدغه‌های همکاران شعب به مدیران ستاد است.

طاهری در پایان ابراز امیدواری کرد روسای جدید حوزه‌های شعب غرب و شرق تهران با برگزاری جلسات منظم و مستمر با شعب تحت سرپرستی خود بتوانند ضمن انتقال تجربیات خویش به بدنه جوانه بانک، نظارت موثر بر شاخص‌های کلان شعب و ارائه گزارش‌های مستمر مالی به ستاد را نهادینه کنند.

در پایان این مراسم، بهرام ایزد موسی به عنوان رییس حوزه شعب غرب و سیدمصطفی مقیمی دینانی به عنوان رییس حوزه شعب شرق تهران احکام خود را از برات کریمی دریافت کردند.

گفتنی است، بهرام ایزد موسی سابقه فعالیت در حوزه سرپرستی، شعبه مرکزی و شعب ممتاز بانک صادرات و سیدمصطفی مقیمی نیز سابقه فعالیت در حوزه سرپرستی و شعب ممتاز بانک ملی را در کارنامه خود دارند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=176335
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند
روسای حوزه شعب شرق و غرب بانک دی تهران معرفی شدند