کد خبر: 174083
شنبه 23 اسفند 1399 - 13:14
مدیر عامل بیمه ایران اعلام کرد: سال ۱۴۰۰سال تحول بیمه ایران خواهد بود.
به گزارش اخبارپول، جلسه هم اندیشی ویدئو کنفرانسی واحدهای استانی بیمه ایران به منظور استماع نقطه نظرات و دیدگاه های مدیر عامل بیمه ایران و ارائه رهنمود های لازم در روز های پایانی سال، با حضور سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران، معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی، مدیران و معاونین استان، روسای شعب و ادارات استان ها برگزار شد و در این جلسه مدیر عامل بیمه ایران اعلام کرد: سال ۱۴۰۰سال تحول بیمه ایران خواهد بود.
سید مجید بختیاری این جلسه را برای بررسی دقیق و ارزیابی عملکرد استان ها، مشکلات احتمالی و ارائه راهکارها به منظور تحقق اهداف تعیین شده مفید و موثر دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث کاهش ترددها، مقررشده که این جلسات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود تا عملکرد استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم تصمیمات لازم برا ی بهبود روند خدمت رسانی به بیمه گذاران اتخاذ گردیده و بیش از گذشته مفید و موثر باشیم. حضور روسای شعب در مراکز استانها برای مشارکت در این جلسه برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.
مدیرعامل بیمه ایران ۱۴ چالش اصلی که بیمه ایران با آن مواجه است را بزرگ و زیاد و سخت برشمرد و گفت: این مشکلات راه حل دارند ومی توانیم آنها را حل کنیم.
وی در ادامه خواستار توجه همه به موارد زیر به عنوان برنامه های اصلی و سیاست های پیش روی شرکت شد: تمرکز روی مسائل شرکت و متعهد به حل آن شویم.
کنار گذاشتن امنیت ها و مراقبت از گنجینه ارزشمند بیمه ایران.
– اولویت بندی مسایل شرکت و حل همه آنها.
– توجه به اخلاق و استفاده از آن به عنوان یک راهکار نیرومند در
شرکت سهامی بیمه ایران.
– اتفاق نظر وانسجام در هیات مدیره بیمه ایران
– صادق بودن با یکدیگر برای رسیدن به نتایج بهتر .
– توجه به اصول ارزش های پا ک شامل پاکدستی، اخلاق و کارایی.
– ایجاد سیستم های ارزیابی عملکرد در پرداخت ها.
– دوری از مصلحت اندیشی و توجه به کیفیت خدمات.
– توجه به نظم به عنوان یکی از ارکان اصلی بیمه ایران.
– همه همکاران باید در خدمت مشتری باشند.
– اصلاح ساختار اداری وترکیب نیروی انسانی برای ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان
– حفظ سهم بازار و تقویت نمایندگان و شبکه فروش.
– سرکشی به شعب و حل مشکلات آنان توسط مدیران استانی .
– همه کارکنان باید نترس، سالم و خوب باشند، همه باید در چارچوب قواعد فنی حرکت کنند.
– ایجاد محیط شاد و اخلاق ی در شرکت.
– باید به برند اصلی بیمه ایران افتخار کنیم و این افتخار، باید افتخار عقلایی، واقع بینانه و به دور از مصلحت گرایی داشته باشد.
– توجه به ایده پردازی و اشتراک گذاری ایده ها، احترام به جوان ها و استفاده از ظرفیت و توان بالای آنها.
– کاهش عملیات اجرایی واگذاری آنها به نمایندگان و شبکه فروش و افزایش نظارت به آنها، استفاده از کارشناسان خلاق و فنی در ایجاد زیر ساخت های بیمه ایران.
گفتنی است، در این جلسه هر یک از مدیران ستادی و تعدادی از مدیران استانی نقطه نظرات خود را مطرح کردند و در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات محمد زاهد نیا معاون فنی بیمه ایران که به درخواست خود یه افتخار بازنشستگی نائل گردیده تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
موفق باشید
چطور از این خدمات استفاده کنیم؟