ظاهرا امسال هم همان روال سال گذشته و محدودیت دید و بازدید نوروزی را شاهد هستیم. کرونا امسال هم دست از سرمان برنداشت تا بتوانیم مانند رسم دیرینه خود دید و بازدید نوروزی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اخبارپول، یکسال است که دنیایمان بیشتر از قبل مجازی شده است. جلسات کاری، آموزش، دید و بازدیدها و دورهمی‌ها همه و همه در سایه مجاز رنگ تازه ای به خود گرفته است. رنگی که خیلی‌ها معتقدند خاکستری است.

نوروز ۱۴۰۰ در راه است و حتما خیلی از ما از سالها قبل به بهانه ورود به قرن جدید برای برگزاری آن نقشه ها داشتیم. اما کرونا آمد و ناگهان همه کاسه کوزه‌هایمان را بهم ریخت.

ایرانی‌ها خونگرمند و محدودیت دید و بازدید داغ بزرگتری بر دلهایشان گذاشت. حالا همه در خانه‌هایشان می‌مانند، کوچکترها به دیدن بزرگترها نمی‌روند و اسکناس‌های تانخورده لای قرآن دست نخورده می‌ماند!

اما حالا که همه چیز مجازی شده چرا عیدی‌ها را مجازی ندهیم؟

کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین به شما این امکان را می‌دهد  تا بدون مراجعه به بانک و حتی خودپردازهای بانکی، برای عزیزانتان هدیه نقدی بفرستید.

این کارتهای هدیه که کلا به صورت فیزیکی نیستند، علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، در این روزهای کرونایی کار عیدی دادن را برای بزرگترها آسان می‌کند.

روش تهیه کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین بدین صورت است که بعد از نصب اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین، شما با کلیک روی گزینه «کارت هدیه مجازی ایران زمین» در بخش «باجه دیجیتال»  طرح، متن و مبلغ مورد نظر خود را روی کارت مشخص کرده و با استفاده از رمز دوم پویا آنرا تهیه کرده به صورت مجازی برای شخص مورد نظر منتقل کنید.

حال گیرنده متن و آدرسی دریافت می‌کند که به مناسبت نوروز به صورت عیدی دریافت کرده و با کلیک بر روی آن می‌تواند از امکانات این کارت هدیه مجازی درست مثل نمونه حقیقی آن استفاده کند.

این عیدی جذاب با یک متن تبریک سال نو خاطره انگیزترین عیدی برای عزیزانتان خواهد بود.

بانک ایران زمین همچنین امکان شارژ کارت هدیه را برای کارت‌های خود فراهم کرده است. به این صورت که امکان شارژ کارت هدیه برای کاربران فراهم شده و می‌توان مبلغ کارت را بعدا افزایش داد.

این امکان جذاب برای کارت هدیه مجازی هم فعال است و می‌توان در راستای ارائه خدمات نوین و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال، علاوه بر سفارش آنلاین کارت هدیه حقیقی به شکل ۲۴ ساعته، کارت هدیه مجازی را هم شارژ کرد.

یادمان باشد بهترین راه درامان ماندن از ویروس کرونا در خانه ماندن است اما نه به این صورت که با تمام عزیزان خود قطع رابطه کنیم. پس بیایید امسال هم دیدوبازدیدهایمان را مجازی برگزار کنیم.

برای تهیه کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین و عیدی دادن تا زمان داربد اینجا مراجعه کنید.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=174006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید
اختصاصی/ امسال به عزیزانتان مجازی عیدی بدهید