شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز ۲۴ واحد افزایش یافت تا با رشد ۳.۰۷ درصدی رکورد ۸۰۷ واحدی را تجربه کند.

به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، در معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران ۱۲۱ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۳۱۴ اوراق به ارزش ۱۵۰۵ میلیارد ریال معامله شد.
بر اساس این گزارش، پتروشیمی جم و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با معامله ۳۰ و ۱۹میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس داشتند و کمترین حجم معاملات نیز به مبادله ۳۰۰ حق تقدم بیمه پاسارگاد اختصاص داشت.
همچنین شرکت‌های توکاریل، شاوان، بیمه میهن با ۵ درصد افزایش بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های عمران و توسعه شاهد و بیمه سامان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
امروز در بازار ابزارهای نوین مالی اوراق مشارکت نفت با جابه‌جایی۸۳ هزار و ۷۱۰ برگه و اوراق اجاره مپنا با جابه‌جایی ۲۹ هزار و ۴۰ ورقه بیشترین حجم معاملات را داشتند.
همچنین در بازار صندوق‌های قابل معامله ETF نیز ۱۶۸ هزار و ۲۵۰ واحد صندوق قابل معامله آرمان سپهر آیندگان با نماد آسام به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال معامله شد.
در بازار امروز، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و نماد معاملاتی “نوینح” با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه نوین متوقف شدند.از سوی دیگر نماد حق تقدم خرید سهام شرکت پتروشیمی کازرون بدون محدودیت دامنه نوسان و نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی خرداد به منظور تأمین مالی شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار گشایش یافت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=17228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شاخص فرابورس ۸۰۷.۳ واحدی شد
شاخص فرابورس ۸۰۷.۳ واحدی شد
شاخص فرابورس ۸۰۷.۳ واحدی شد
شاخص فرابورس ۸۰۷.۳ واحدی شد
شاخص فرابورس ۸۰۷.۳ واحدی شد