مدیر بازاریابی بیمه دانا از افزایش ۵۲ درصدی حق بیمه محقق شده سال جاری این شرکت نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش اخبارپول، حمیده دهقانی با تشریح اقدامات و عملکرد این مدیریت در طول ۹ ماهه اول سال جاری اظهار کرد: بر اساس آمار منتشر شده، حق بیمه برآورد شده بیمه دانا برای ۹ ماهه سال گذشته حدود۳۰۶۹ میلیارد تومان ارزیابی شده که حق بیمه محقق در این دوره زمانی حدود ۳۳۷۵میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: به همین ترتیب در ۹ ماه سال ۹۹ بودجه برآوردی حدود ۵۱۸۳ میلیارد تومان بوده که طی این دوره زمانی حدود ۵۱۳۰ میلیارد تومان از بودجه برآورد شده محقق شده است.

مقایسه حق بیمه محقق شده در سال ۹۸ و ۹۹ از رشد ۵۲ درصدی حق بیمه تولید شده در ۹ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

دهقانی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آمار منتشر شده از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا از کل بازار ۴۸ هزار میلیارد تومانی صنعت بیمه در ۸ ماهه امسال ، سهم بیمه دانا ۹/۲۸ درصد از بازار صنعت بیمه بوده که پس از شرکتهای بیمه ایران و آسیا رتبه سوم حق بیمه تولید شده بازار بیمه کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر بازاریابی بیمه دانا با اشاره به قدمت ۴۵ ساله این شرکت گفت: بیمه دانا امروز در صنعت بیمه در میان سایر رقبا از شرایط مناسبی برخوردار است که تنها با پیاده‌سازی ساده‌ترین استراتژی‌ها، آماده ایجاد تحولات اساسی در بازار است. در این راستا، مدیریت بازاریابی ضمن برنامه‌ریزی جهت تحقق امر فوق، با ساختارسازی و تدارک برنامه‌های بنیادین در صدد بهینه کردن ساختار و جایگاه بازاریابی در شعب و ستاد است.

وی افزود: به همین منظور ضمن پالایش پرسنل مستقر در شعب و ستاد و شناخت ظرفیت‌های آنها از طریق برگزاری آزمون یکپارچه سطح‌سنجی، استعدادیابی و شخصیت‌شناسی کارکنان بازاریابی شعب که نهایتا منتج به طبقه‌بندی این جامعه از همکاران بر اساس نیازمندی‌های آموزشی، تقویتی و…. می‌شود، گام مهمی در امر بکارگیری کارکنان بازاریابی در رسالت واقعی‌شان برداشته شده است.

مدیر بازاریابی ادامه داد: بدیهی است هدف اصلی از این اقدام پویاسازی بازاریابی شعب و حمایت و همراهی این مدیریت از شبکه فروش سراسر کشور است. نمایندگان فروش شرکت، به واسطه حضورشان در خط اول رقابت بازار بیمه، می‌توانند پتانسیل‌های خوبی در بازارشناسی و شناخت استراتژی‌های رقبا داشته باشند. از آنجا که مشتریان داخلی و بیرونی ضامن بقای شرکت هستند، این مدیریت با رویکرد مشتری‌مداری و توجه ویژه به آنها، پیشتاز در برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی ارتباط با مشتریان (CRM) در شرکت شده است.

دهقانی بیان کرد: توسعه بازار، مشارکت و تعامل بیش از پیش با شعب و شبکه فروش، نیازسنجی آموزشی و ترغیب کارکنان به دانش‌افزایی و بروز کردن دانش بیمه‌ای، تشویق کارکنان و شبکه فروش مستعد و خلاق در بازار، رصد سیاست‌های فروش رقبا و شناسایی مزیت‌های رقابتی آنها در جهت تهیه و تدوین برنامه‌های منسجم در بازار، شناسایی بیمه‌گذاران، دسته‌بندی و ارائه خدمات سفارشی به آنها در جهت وفادارسازی مشتریان سودده، تقویت تعامل با مشتریان با هدف افزایش کیفیت خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی آنها، از جمله برنامه های این مدیریت محسوب می‌شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=172067
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری
افزایش ۵۲درصدی حق بیمه تولید شده دانا در ۹ماه سال‌جاری