بیست وچهارمین نشست هم اندیشی سراسری مدیران شبکه بانک صنعت ومعدن با موضوع بررسی عملکرد شش ماهه اول و پایش برنامه های شش ماهه دوم سال ، با حضور مهندس دانیالی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، معاونین و رؤسای شعب سراسرکشور برگزار شد .
به گزارش پول پرس، قربان دانیالی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این همایش با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تأکید کردکه ما باید برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور گام های استواری برداریم.
وی، استقرار دولت تدبیر و امید را بیانگر پیدایش امیدهایی نو در میهن اسلامی توصیف کردکه مسئولیت تحقق آن بیش از همه بر شانه های مدیران ، نخبگان و متخصصان کشور قرار دارد.
دانیالی تصریح کرد : همواره از بانک های تخصصی انتظار می رود که ارائه خدمت به مردم را با سرعت و سهولت بیشتری به انجام رسانده و وارد حوزه هایی شوند که بانک های تجاری تمایل کمتری برای ورود به آن دارند.
وی با اشاره به این که دولت تدبیر و امید نخستین اولویت خود را بهبود امور معیشتی مردم قرار داده است افزود : ما باید تمامی امکانات ، توان تخصصی و تجربه های خود را برای تحقق اهداف دولت محترم به کارگیریم .
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن مصوبه جدید دولت در خصوص طولانی کردن مهلت بازپرداخت تسهیلات صنعتگرانی که از حساب ذخیره ارزی بهره مند شده اند را نشان دهنده عزم جدی دولت برای حل بخشی از مشکلات تولید کنندگان توصیف کرد.
وی افزود: مدیران بانک صنعت ومعدن برای روان سازی فعالیت های این بانک و سرعت بخشی به روند خدمت رسانی باید گلوگاه های توقف کاری را که ناشی از قوانین نبوده و از رویه های موجود ناشی می گردد شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد : عدم رضایت مدیران از نحوه مدیریت خود مقدمه ارتقا و جهش آن ها به سطوح بالاتری از مدیریت است و مدیرانی که گمان دارند تمامی توان و تجربه خویش را به کارگرفته اند در حقیقت به بن بست رسیده اند.
بنا به گفته دانیالی، تنها تلاش برای دستیابی به اهداف برنامه ها کافی نیست بلکه مهم تر از آن،این است که برنامه ای در مدت زمان تعیین شده و با هزینه ای که برای آن برآورد شده است به نتیجه برسد و از این رو برنامه های بانک صنعت ومعدن باید به صورت ماهانه مورد پایش قرار گیرد در بـخـش دیـگـری از ایـن نـشـسـت سـراسـری ، مـهنـدس نـعـمـت الـلـهی عـضـو هـیـأت مـدیره بانک صنعت و معدن به تشریح عملکرد بانک صنعت و معدن در ۶ ماه نخست امسال پرداخته و ابراز امیدواری کرد که در شش ماه دوم سال شاهد رشد بالاتری در شاخص های عملکرد بانک باشیم .
در ادامه فرحی از دیگر اعضای هیأت مدیره بانک صنعت و معدن نیز به تشریح بخش دیگری از عملکرد شش ماهه بانک صنعت ومعدن پرداخت.
در پایان بیست وچـهـارمـیـن نـشـست هـم انـدیـشـی سـراسـری مـدیران شـبـکه بانک صنعت ومعدن ، رؤسای هفت کارگروه ارزیابی طرح ها و اعتبارات ، بانکی و بین الملل، نظارت برطرح ها، پشتیبانی و سرمایه انسانی ، برنامه ریزی و توسعه سیستم، حقوقی و وصول مطالبات و مالی و بودجه به تشریح عملکرد و برنامه های کارگروه خود پرداختند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=17016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت
آمادگی بانک صنعت و معدن برای اهداف دولت