روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور سنجش بازخورد فعالیت های خود در میان مخاطبان، از امروز نظرسنجی گسترده ای با عنوان «پایش ۱۴۰۰» را درباره اقدامات ارتباطی انجام شده این بانک در چهار حوزه آغاز خواهد کرد.

به گزارش اخبارپول، روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور سنجش بازخورد فعالیت های خود در میان مخاطبان، از امروز نظرسنجی گسترده ای با عنوان «پایش ۱۴۰۰» را درباره اقدامات ارتباطی انجام شده این بانک در چهار حوزه شبکه های اجتماعی، وب سایت بانک، فعالیت های فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان و نیز برنامه های تبلیغاتی انجام شده در سال ۹۹ آغاز خواهد کرد.

پایش عملکرد این حوزه با محورهای چهارگانه در دوره های ۱۴ روزه و از طریق سایت بانک انجام خواهد شد.

نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک ملی در سال آینده به کار گرفته می شود.

همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزه ای به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

لینک شرکت در نظر سنجی


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=168494
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی
آغاز طرح پایش ۱۴۰۰ در بانک ملی