بانک ایران زمین همواره در جهت تکریم و تشویق مشتریان جشنواره‌های مختلفی را برای مشتریان و علاقمندان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اخبارپول، بانک ایران زمین هرساله با جشنواره‌های متنوعی پذیرای مشتریان است؛ بطوریکه مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت خدماتی که سایر بانکها ارائه می‌دهند، در چندین جشنواره که بطور معمول در این بانک برگزار می‌شود نیز شرکت کنند.

در ادامه به جشنواره‌های فعال بانک ایران زمین اشاره می‌کنیم:

جشنواره “ناردونه”

جشنواره ناردونه از ۳۰ آذر تا ۱۹ دی ۹۹، در قالب دو طرح “چله کوچیکه” و “چله بزرگه” توسط بانک ایران زمین برگزار می‌شود.

در طرح “چله کوچیکه” مشتریان تنها با نصب همراه بانک ایران زمین برای اولین بار، می‌توانند از ۶۶ هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی بهره‌مند شوند.
طرح “چله بزرگه” نیز برای مشتریانی است که همراه بانک ایران زمین را از قبل در گوشی تلفن همراه خود نصب داشته‌اند.

این دسته مشتریان می‌توانند با پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، انتقال وجه، پرداخت اقساط، بیمه و گردشگری، تراکنش های خیریه امتیاز خود را افزایش داده و برنده یکی از جوایز سبد “چله بزرگه” شامل ۱۳۲ هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی شوند.

برای نصب همراه بانک اینجا کلیک کنید.

آخر هفته‌ات رو بساز

این جشنواره که از مدتها پیش در بانک ایران زمین برگزار می‌شد، اکنون با افزایش تعداد برندگان از ۲۰ به ۴۰ هدیه نقدی ۲ میلیون ریالی افزایش یافته است.

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند هرهفته در این جشنواره شرکت کنند. شرکت در این جشنواره به این صورت است که مشتریان باید هر روز به پنل شخصی خود در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین مراجعه کرده و به سوال مطرح شده پاسخ دهند.

لازم به ذکر است، مشتریان از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای شنبه تا جمعه فرصت دارند به سوال مسابقه پاسخ بدهند و درنهایت هر هفته جمعه ساعت ۲۲:۱۵ قرعه کشی ۴۰برنده کارت ۲میلیون ریالی برگزار شده و جایزه به صورت آنی به حساب مشتریان واریز می‌شود.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان اگر در طول هفته از ۷ سوال به حداقل ۴ سوال جواب صحیح داده باشند، در لیست قرعه کشی جمعه‌ها قرار گرفته و تعداد سوالات پاسخ داده شده و تعداد پاسخ‌های صحیح، تاثیر مثبت در افزایش شانس آنها در قرعه‌کشی خواهد داشت.

برای ورود به پنل کاربری خود اینجا کلیک کنید.

مسابقه بزرگ “همادار”

برای شرکت در جشنواره همادار که به صورت هفتگی برگزار می‌شود نیازی نیست حتما مشتری بانک ایران زمین باشید. البته اگر برای اولین بار همراه بانک ایران زمین را نصب کرده باشید و در مسابقه همادار هم در طول هفته شرکت کنید در لیست قرعه کشی ۱۰۰ بلیت گردونه شانس قرار می‌گیرید.

برای شرکت در جشنواره همادار تنها کافی است صفحه اینستاگرام بانک ایران زمین را دنبال کنید. استوری مسابقه همادار در فصل جدید را پیدا کرده، لینک مسابقه را از پایین صفحه به سمت بالا کشیده و به سوال هر روز پاسخ دهید.

شرکت‌کنندگان اگر در طول هفته موفق شوند از ۷ سوال روزانه به ۳ سوال پاسخ درست بدهند، جمعه‌ها در لیست قرعه‌کشی ۱۰۰ کارت هدیه مجازی ۳۰ هزار تومانی قرار می‌گیرند و اگر از ۷ سوال به بیش از ۵ سوال پاسخ صحیح داده باشند در لیست قرعه کشی ۱۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و اگر از ۷ سوال به ۷ سوال پاسخ صحیح داده باشند در لیست قرعه‌کشی یک کارت هدیه مجازی ۵۰۰ هزار تومانی قرار می‌گیرند.

قرعه کشی جشنواره آخر هفته‌های طلایی همادار نیز هر جمعه ساعت ۲۳:۱۵ انجام می‌شود.

برای دنبال کردن صفحه اینستاگرام بانک ایران زمین “اینجا” کلیک کنید.

روزت رو بساز

در همراه بانک ایران زمین، هر‌ روز به ۲۴۰ نفر از استفاده‌کنندگان این نرم افزار شانس حضور در قرعه‌کشی جذاب چرخ گردون اهدا می‌شود.

مشتریان با انجام تراکنش‌های روزانه در همراه بانک ایران زمین می‌توانند هر روز شانس خودشان را برای شرکت در این قرعه‌کشی امتحان کنند

️ لینک مستقیم شرکت در قرعه کشی چرخ گردون از طریق پیامک برای برندگان ارسال شده و جوایز جشنواره نیز عبارت از ۳۶۰۰ گردونه امتیازی (جوایز شامل امتیازهای باشگاه مشتریان) و ۲۴۰ گردونه جایزه نقدی (جوایز شامل هدایای نقدی با قابلیت واریز آنی به سپرده) است.

برای نصب همراه بانک ایران زمین “اینجا” کلیک کنید.

گفتنی است، جشنواره گوهر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، که از ۱۲ آبان آغاز شده و ۱۴ آذر به اتمام رسیده بود، با برگزاری قرعه کشی برندگان خود را معرفی کرد. برای مشاهده اسامی برندگان اینجا کلیک کنید.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=167431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید
اختصاصی/جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید