کد خبر: 167298
یکشنبه 30 آذر 1399 - 10:36
شرکت بیمه پاسارگاد لوح قدردانی و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش اخبارپول، تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.
بر اساس گزارش های دریافتی، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده شرکت بیمه پاسارگاد از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند، قددرانی شده است.
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.