وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکام جداگانه‌ای اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی را منصوب کرد.

به گزارش پول پرس، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی، محسن خلیلی عراقی، محمد نهاوندیان، محمد باقر نوبخت، محمد فرهادی، مهدی کرباسیان، اولیاء علی بیگی و اکبر شوکت طی احکامی جداگانه به عنوان اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های وابسته منصوب شدند.

در حکم اعضای جدید هیات امنای سازمان تامین اجتماعی آمده است:

نظر به تخصص، شایستگی و تجربیات ارزنده و نیز بنا به مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی و تایید رییس جمهور محترم جنابعالی را به عنوان عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوقهای وابسته منصوب میکنم. اینک در دهه چهارم از حیات پربار جمهوری اسلامی ایران و در راستای رویکردهای دولت تدبیر و امید، لازم است هیات امنای تامین اجتماعی نقش موثرتر و کارآمدتری را در جهت پیشرفت و ارتقای سطح عدالت اجتماعی و کیفیت زندگی ایفا کرده و از منافع ملی در بالاترین سطح ممکن صیانت کند.

بر این اساس انتظار می رود هیات امنا با استفاده از همکاری نخبگان فکری و اجزاء موثر در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نخبگان علمی و فکری کشور، مساعی خود را در جهت ایجاد وحدت رویه در بین صندوق‌های بیمه‌ای، بازنشستگی و درمانی به کارگیرد تا آینده‌ای بهتر برای بهره‌مندان از صندوق‌های مزبور رقم خورد. با توجه به نقش عملکرد این صندوق‌ها در حیات اقتصادی و اجتماعی کشور، امید است نهایت جدیت، عقلانیت و صداقت، مصروف پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وابسته شود.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر(ارواحناله الفدا) در مسیر خدمتگزاری به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و در جهت تحقق آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=16623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ورود سرشناسان به هیات‌امنای تامین اجتماعی
ورود سرشناسان به هیات‌امنای تامین اجتماعی
ورود سرشناسان به هیات‌امنای تامین اجتماعی
ورود سرشناسان به هیات‌امنای تامین اجتماعی
ورود سرشناسان به هیات‌امنای تامین اجتماعی