پست بانک ایران با توجه به ظرفیتها و بسترهای الکترونیکی در تمامی نقاط کشور، توانایی لازم برای توسعه خدمات ویژه بانکی را دارد .
به گزارش پول پرس، علی نعمتی عضو هیات مدیره پست بانک ایران با حضور در غرفه این بانک ضمن پاسخگویی به بازدیدکنندگان با بیان این مطلب گفت: پست بانک ایران دارای بزرگترین شبکه بانکی است و به واسطه ارائه خدمات الکترونیکی و لحظه ای(online) در ۱۴هزار و ۵۰۰ شعبه و دفتر خدمات بانکی توانسته است بانکداری الکترونیکی را در سطح کشور توسعه دهد.
وی افزود: این بانک در حال حاضر با ایجاد زیرساختهای لازم و نصب دستگاههای کارت خوان(POS) و خودپرداز(ATM) و همچنین استفاده از نرم افزارهای بومی تمامی نیازهای بانکی هموطنان در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق دوردست را تامین کرده است.
نعمتی اظهار داشت: توسعه شبکه دفاتر خدمات بانکی در اقصی نقاط کشور از مهمترین برنامه های این بانک است و طبق برنامه پنجم توسعه ۶هزار دفتر خدمات بانکی روستایی دیگر راه اندازی خواهد شد.
عضو هیات مدیره تصریح کرد: پست بانک ایران مجهز به سرویس ابر خصوصی جهت پایداری خدمات الکترونیکی است و با این توانایی قادر است پشتیبانی مناسبی از بسترهای الکترونیک در سطح کشور داشته باشد.
وی در پایان عنوان کرد: غرفه پست بانک ایران به جهت طراحی متناسب با بانکداری الکترونیک و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی در شعبه مجازی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
گفتنی است: وی از سایر غرفه های این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=16014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند
پست بانک می تواند خدمات ویژه ارائه کند