اختصاصی پول پرس- ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد

پول پرس- مریم ابونیا: ابراهیم کاردگر مدیرعامل فعلی شرکت بیمه دانا در یک قدمی نشستن بر صندلی مدیریت شرکت بیمه آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، درحالی که ماموریت دو ساله حاج‌فتحعلی‌ها از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت امور اقتصادی ودارایی دیروز (۳۱ شهریور ماه) به پایان رسیده و وی از امروز قانونا نمی‌تواند مدیرعامل بیمه آسیا باشد، منابع آگاه از نهایی شدن انتصاب مدیرعامل جدید بیمه آسیا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، ابراهیم کاردگر مدیرعامل فعلی شرکت بیمه دانا گزینه نهایی این سمت است و بزودی به صورت رسمی دومین شرکت بیمه کشور را در دست می‌گیرد.

به گزارش پول پرس، عملکرد دو ساله حاج‌فتحعلی‌ها در شرکت بیمه آسیا با انتقادهای زیادی روبرو شده است. تا جایی که تیر و مردادماه امسال برای نخستین بار در سه دهه اخیر، کارکنان این شرکت دست از کار کشیدند و با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت، خواهان عزل مدیرعامل شدند.

این گزارش حاکی است، محمدابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی روز گذشته در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مدیریت‌عاملی شرکت بیمه آسیا تصریح کرد: بیمه مرکزی از این به بعد مدیرانی را که واجد شرایط لازم برای اداره شرکت‌های بیمه نباشند، تأیید صلاحیت نخواهد کرد.

به گفته وی با توجه به اینکه شرکت‌های بیمه سهامی عام هستند و دوره مدیریت در آنها ۲ سال است، بعد از پایان این مهلت اگر مدیرعاملی به بیمه مرکزی معرفی شد، فرایند ارزیابی را به صورت شفاف انجام خواهد داد و به سفارش دیگران فردی را تأیید صلاحیت نخواهد کرد.

گفته می‌شود بیژن صادق مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه کوثر مدیرعامل جدید شرکت بیمه دانا خواهد بود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=15338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هنرمند گفت:

    دکتر طیب نیا آدم بسیار خوش فکر در اقتصاد کلان است ولی در انتخاب افراد بخصوص در صنعت بیمه دچار اشتباه فاحش شده است

  2. کریم سام دلیری(چالوس) گفت:

    دکترابراهیم کاردگریکی از مدیران پر توان و لایق این مرزوبوم می باشد ایشان از نظرتعهدکاری بسیار مسئولیت پذیرمیباشند،انتخاب بجا و شایسته ایشان را درمسولیت جدید نشانه شایستگی و توانشان میباشد

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس-  ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد
اختصاصی پول پرس-  ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد
اختصاصی پول پرس-  ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد
اختصاصی پول پرس-  ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد
اختصاصی پول پرس-  ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا شد