مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد که توجه به بخش تولید و به ویژه صنایع دستی کشور در دستور کار این بانک قرار دارد.

به گزارش پول پرس، محمد ابراهیم مقدم نودهی به اعتبار تاکید کرد: بانک ایران زمین برنامه مدونی را برای همیاری با صنف فرش دستباف ایران در نظر گرفته است و آمادگی دارد تا با هماهنگی با فعالان این صنعت ، بتواند به سهم خود در رشد و گسترش این هنر صنعت و عرضه محصولات منحصر به فرد ایران به بازارهای جهانی ، موثر واقع شود .
وی با اشاره به این که بانک ایران زمین تا پایان سال جاری ، تصمیم به افزایش سقف تسهیلات اعطایی به بخش های مختلف اقتصادی ، به ویژه تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دارد، افزود: عمده فعالیت بانک تاکنون حمایت از بخش تولید بوده است که در قالب اعطای تسهیلات برای سرمایه گذاری و تامین هزینه های درگردش واحدهای صنعت ، معدن و کشاورزی بوده است.
مقدم اضافه کرد: بانک ایران زمین با هدف بسط و گسترش فعالیت های تجاری ، تولیدی و خدماتی کشور از طریق تجهیز و تخصیص منابع و ارایه انواع خدمات بانکی ریالی و ارزی به فعالیت های مولد اقتصادی برای رشد و سلامت اقتصاد کشور همچنین ایجاد سود آوری لازم برای سپرده گذاران و سرمایه گذاران تاسیس شد و هم اکنون پس از گذشت دو سال از شروع فعالیتش، توانسته است بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال منابع، شامل دو هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال سپرده های قرض الحسنه جاری و پس انداز و ۱۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال سپرده های سرمایه گذاری مدت دار جذب کند .
وی سهامداران این بانک را متشکل از ۳۲۷۰ نفر سهامدار حقیقی و ۶۴ شرکت سهامدار حقوقی عنوان کرد و اظهار داشت: بانک ایران زمین از ابتدای تاسیس تاکنون ۲۲۰ هزار نفر مشتری جذب و از محل منابع جذب شده ، تسهیلاتی در قالب عقود فروش اقساطی ، مشارکت مدنی ، جعاله ، مضاربه در بخش های مختلف اقتصادی و قرض الحسنه اعطا کرده است .
مقدم با اشاره به جدید التاسیس بودن این بانک تاکید کرد: بانک ایران زمین با سابقه فعالیت تعاونی مولی الموحدین ،بالغ بر ۳۵۳ شعبه دارد و با حفظ روند حرکتی خود، به زودی جایگاه خاص خود را در سیستم بانکی به دست خواهد آورد .
وی، ارایه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی ، کارآفرینان و متقاضیان واجد شرایط ، توسعه ،عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی ، بهره برداری و استفاده بهینه از فرصت های محیطی ، برای حفظ وافزایش سرمایه مشتریان، سهامداران و کسب اعتبار و شهرت در سطوح داخلی و جهانی را از دیگر اهداف بانک ایران زمین عنوان کرد.
به گفته مقدم، چشم انداز آینده بانک ایران زمین، سرآمد و بر جسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارایه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان، ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایداری با ذی نفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی است.
وی در مورد گروه موسسان بانک ایران زمین هم اظهار داشت: موسسان این بانک را گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان اموربانکی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان، تعاونگران و سایر اقشار جامعه تشکیل می دهند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14961
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش
حمایت بانک ایران زمین از صنعت فرش