در معاملات امروز بیست و ششم شهریورماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش پول پرس، امروز امروز حجم معاملات شرکت های بیمه ای در بازار سرمایه به بیش از ۳.۵ میلیون سهم رسید. بیمه البرز با بیش از ۱،۳۸۰ هزار سهم مبادله شده بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص داد. از میان ۱۰ سهم بیمه ای مبادله شده بیمه نوین با ۴.۹۴% کاهش قیمت و بیمه سامان با ۴.۳۱% افزایش قیمت، به ترتیب شاهد بیشترین کاهش و افزایش قیمت پایانی در روز جاری بودند. حق تقدم بیمه پاسارگاد و نوین نیز به ترتیب امروز با عدم تغییر قیمت و افزایش ۴.۹۷% مواجه شدند.در مجموع امروز شاهد اتفاق قابل توجهی در صنعت بیمه نبودیم و شاخص این صنعت کاهش ارزش را تجربه کرد. شاخص صنعت بیمه در بورس امروز با کاهش ۱،۸۳ درصدی مواجه بود و به رقم ۳۳۴۳ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۴۲۴,۴۱۷ سهم به ارزش ۶۷۲ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم نسبت به روز گذشته ۲.۱۳ درصد کاهش داشت و ۱,۶۱۱ ریال بود. بیمه البرز نیز با مبادله ۱,۳۸۰,۱۶۱ سهم به ارزش ۱۱,۰۳۱ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۷,۹۹۲ ریال بسته شد.
در بیمه پارسیان ۱,۲۷۲,۴۱۳ سهم به ارزش ۲,۸۷۳ میلیون ریال داد و ستد شدو این نماد نسبت به روز گذشته ۳.۸۳ درصد کاهش داشت و ۲,۲۵۸ ، بود.
نماد دانا با مبادله ۱۱۴,۲۳۶ سهم به ارزش ۲۳۲ میلیون ریال و کاهش ۰.۹۰ درصدی با قیمت پایانی ۲,۰۹۶ ریال به کار خود پایان داد.
بیمه سامان با ۴.۳۱ درصد افزایش و حجم ۱۰۰,۴۷۱سهم به ارزش ۲۳۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۳۷۰ ریال، بیمه پاسارگاد نیز با حجم ۹۷,۵۷۴ سهم به ارزش ۳۳۶ میلیون ریال و قیمت پایانی ۳,۴۴۰ ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه آسیا ۰.۲۵ درصد کاهش داشت. در این نماد ۶۷,۱۳۵ سهم به ارزش ۱۰۲ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت. قیمت پایانی آن ۱,۵۷۹ ریال بود.
بیمه میهن نسبت به دیروز ۴.۸۴ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. در این نماد ۳۷,۶۴۳ سهم به ارزش ۶۹ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت. این نماد با قیمت پایانی ۱,۸۳۰ ریال بسته شد.
در بیمه نوین ۶,۸۲۰ سهم به ارزش ۱۱ میلیون ریال داد و ستد شد. این نماد ۴.۹۴ درصد کاهش داشت و با قیمت پایانی ۱,۵۵۹ ریال بسته شد.
شاخص کل بورس امروز با افزایش ۱،۱۹ درصدی مواجه بود و به رقم ۶۰۰۵۶ رسید. در معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس، مربوط به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۲۹.۴۳ واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به پالایش نفت تبریز با ۵.۴۹ واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۴۵,۷۷۳ میلیون سهم به ارزش ۱,۴۰۲,۴۳۸.۲۴ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14841
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دادوستد ۳.۵میلیون سهم بیمه ای در بورس
دادوستد ۳.۵میلیون سهم بیمه ای در بورس
دادوستد ۳.۵میلیون سهم بیمه ای در بورس
دادوستد ۳.۵میلیون سهم بیمه ای در بورس
دادوستد ۳.۵میلیون سهم بیمه ای در بورس