کد خبر: 147134
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 13:31
همزمان با شیوع بیماری کرونا و توصیههای مراجع بهداشتی و درمانی مبنی بر کاهش مراجعات حضوری هموطنان به اماکن عمومی، بانک اقتصادنوین مشتریان خود را به استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک دعوت کرد.
به گزارش اخبارپول، مشتریان این بانک میتوانند با مراجعه به وبسایت بانک به آدرس www.enbank.ir و بهرهمندی از خدمات اینترنتبانک، اینترنتبانک همراه، سامانه همراهنوین، اپلیکیشن رمزساز ارس و … بیشتر خدمات مورد نیاز خود را بهصورت غیر حضوری دریافت کنند.
عملیات انتقال وجه، پرداخت قبوض (با شناسه قبض و پرداخت)، دریافت صورتحساب و موجودی، خرید شارژ، مدیریت چک و دسته چک، نمایش چکهای واگذار شده به سپرده، دریافت رمز دوم پویا و پرداخت و مشاهده اقساط تسهیلات در سامانه اینترنتبانک و اپلیکیشن همراهنوین به سهولت برای مشتریان قابل انجام است.
تلفنبانک اقتصادنوین نیز با شماره ۸۴۲۹۲ خدماتی مانند دریافت موجودی و سه گردش آخر کارت و سپرده، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت و دریافت شماره شبا را به مشتریان ارائه میدهد.
همچنین مشتریان حقوقی این بانک میتوانند از خدمات مدیریت انتقال وجه سپردههای حقوقی (کارپوشه) همراهنوین که به تازگی در این اپلیکیشن فراهم شده است، بهرهمند شوند.
علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسشها و ابهامات مشتریان هستند.