مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانکداری دیجیتال ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است؛ ما باید به سمت و سویی برویم که فراتر از انتظار مشتریان به آنها خدمات بدهیم.

تحول ديجيتال

به گزارش حسین مهری که در نشستی با عنوان تحول دیجیتال در بانک صنعت و معدن، با حضور مدیران و کارشناسان اجرای پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک سخن می گفت، افزود: با توجه به تحولات عظیمی که در حوزه فناوری در جهان در جریان است و همچنین شکل گیری نیازهای پیچیده مشتریان شبکه بانکی، گذر از مدل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال یک امر گریزناپذیر است.

وی عنوان کرد: از لحاظ وجود اطلاعات و زیرساخت های لازم اقدامات خوبی در کشور به انجام رسیده و لازم است با برقراری ارتباط بین سیستم های اطلاعاتی در سازمانهای مختلف و ایجاد امکان دستیابی بانک ها به این اطلاعات، زمینه تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و طراحی خدمات نوین بانکی در بستر بانکداری دیجیتال فراهم شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان کرد: در اقتصاد هوشمند، از مشتری مداری به سمت مشتری محوری حرکت می کنیم بطوریکه مشتری، محور تمامی فعالیت های بانک می شود و همه فرآیندها و خدمات در بانک بر اساس خواست و نیاز مشتری تعریف می گردد.

مهری تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال موضوع پیش بینی نیاز و شناسایی ترجیحات مشتریان مطرح می شود بنابراین لازم است با استفاده از نوآوری، فرهنگ سازی و بهره مندی از تکنولوژیهای روز و با تکیه بر توانمندی تمامی کارکنان سازمان در تحقق این پروژه مهم کوشا باشیم.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز داده پشتیبان و قدردانی از همکاران دست اندر کار این مانور تأکید کرد: تسریع در اجرای پروژه بانکداری دیجیتال برای بانک صنعت و معدن که همواره در رویایی با تحولات آمادگی کامل داشته و در ارائه خدمات بانکی نوین پیشرو بوده است، یک ضرورت است.

منصور یوسفی نیا معاون فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، دفتر مدیریت بانکداری دیجیتال در این بانک تشکیل شد و تعریف پروژه برای اجرای بانکداری دیجیتال صورت گرفت.

وی متذکر شد: نمونه ای از منشور پروژه یاد شده ارائه گردید که هم اکنون در مرحله تأیید قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

یوسفی نیا خاطرنشان کرد: به دلیل ماهیت پر ریسک فعالیت این بانک، کار با تیمی از افراد متخصص که دارای سابقه اجرایی مشابه در چند کشور حوزه خلیج فارس هستند آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: آموزش های لازم در خصوص تحقق تحول دیجیتال از رأس هرم مدیریتی این بانک شروع شده و طبق برنامه ریزیهای انجام شده آموزش های متناوب در این زمینه برای کارشناسان و مدیران سطوح میانی و اجرایی بانک نیز برگزار خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=143273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است
بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است
بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است
بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است
بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است
بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است