مدیر عامل بانک ملی ایران بر ترسیم مسیری روشن درباره مطالبات معوق تاکید کرد و گفت : روسای شعب و مدیران ارشد برای تهیه جدول کاملی از پرونده‌های مطالباتی تعیین تکلیف نشده و بدون اقدام قانونی، اقدام کنند تا تصمیم های لازم گرفته شود.
به گزارش پول پرس، فرشاد حیدری با تسلیت شهادت مهدی نخعی کارمند باجه مرزی میلک بانک ملی در استان سیستان و بلوچستان که اخیرا در پی حمله مسلحانه اشرار خائن مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت، به بررسی عملکرد واحدهای تحت پوشش بانک ملی ایران درخصوص جذب منابع و وصول مطالبات غیرجاری پرداخت.
وی چالش اصلی و هدف نهایی بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۲ را بحث سودآوری دانست و افزود: جذب منابع ارزان قیمت، اعطای تسهیلات به نرخ‌های مصوب و تعیین تکلیف وصول مطالبات غیرجاری زیربنای بحث سودآوری است.
مدیرعامل بانک ملی با تاکید بر اینکه با به دست آوردن سهم بازار از بانک‌هایی که در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارد می‌توان سهم بانک ملی ایران را در جذب منابع بالا برد ، اظهار داشت: توجه ویژه به حساب‌های کوتاه‌مدت به ویژه سپرده‌های ریز و خرد ، کمک شایانی در رسوب منابع در بانک خواهد کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور نقطه قوتی برای کسب سود و قرارگیری بانک ملی ایران در پله بالاتر است.
مدیرعامل وظیفه اصلی وصول مطالبات غیرجاری را به عهده شعب بانک دانست و گفت: در این مورد واحدهای ستاد باید با تمام توان پشتیبانی لازم را از واحدهای صف انجام دهد.
خبر دیگری حاکی است ؛ بانک ملی ایران در سال ۹۱ موفق به احداث و نوسازی ۵۶ مدرسه و واحد آموزشی در ۱۴ استان کشور شد. از دیگر خدمات اجتماعی بانک ملی ایران می توان ، آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد (دیه) را نام برد که پارسال با پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان لرستان و شهرستان ورامین فراهم شد.
بانک ملی ایران در سال گذشته مبلغ یک میلیارد ریال نیز به ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرد. طرح و پیگیری ساخت ۱۰۰ مسجد ۷۰ متری در مناطق با جمعیت مناسب و فاقد مسجد از دیگر فعالیت‌های بانک ملی ایران در سال ۹۱ بود. همچنین در سال جاری بانک ملی ایران مبالغ ۱۰۰ میلیون ریال به افراد مددجو و نیازمند تحت پوشش اداره بهزیستی شهر ری و ۶۰۰ میلیون ریال برای خانواده‌های اهداکننده عضو به جمعیت حمایت از پیوند اعضا اهدا کرده است.
بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و نزدیک شدن به هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، روزهای هفته منتهی به ۲۰ شهریور را نام‌گذاری کرده است.
پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه روز بانک و جوانان، جمعه ۱۵ شهریور روز بانک و مشتری، شنبه ۱۶ شهریور روز بانک و خدمات نوین و یکشنبه ۱۷ شهریور روز بانک و مسئولیت‌های اجتماعی نام گرفت.
همچینن روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ، ۱۸ و ۱۹ شهریور به ترتیب روز بانک و بازنشستگان و روز بانک وخانواده نام گرفت و آخرین روز، چهارشنبه ۲۰ شهریور نیز روز بانک و کارکنان نام‌گذاری شده است.

هشدار بانک ملی ایران در باره کلاهبرداری‌های الکترونیک

بانک ملی ایران از مردم خواست مراقب کلاهبرداری‌های الکترونیک در قالب تماس‌های تلفنی و پیامک‌های مشکوک و کلاهبرداری افراد سودجو از پایانه‌های فروش و خودپرداز باشند و در انجام امور مالی خود هوشمندانه عمل کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ برخی اشخاص با تماس‌ تلفنی با افراد مختلف و اعلام آمادگی جهت پرداخت تسهیلات کلان یا اعلام برنده‌شدن مشتریان در قرعه‌کشی‌های مختلف، اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجوه به صورت الکترونیک کرده اند و از روش‌هایی مانند درخواست معرفی شماره کارت بانک، اخذ شماره سریال کارت شارژ تلفن همراه و استفاده و به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا می‌کنند.
بانک ملی ایران با تاکید بر ضرورت هوشیاری مشتریان درخصوص کلاهبرداری‌های مختلف الکترونیکی، از آن‌ها خواست از ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی و حساب‌های شخصی خود به دیگران خودداری کنند.
این اطلاعیه تاکید می‌کند انتخاب زبان انگلیسی یا فارسی در خودپرداز، هیچ تأثیری بر ارائه خدمات بانکی ندارد و از هموطنان خواست در صورتی که شخصی درخواست تغییر زبان دستگاه را کرد به او مظنون شوند و با دقت بیشتری عمل کنند.
همچنین وارد کردن رمز کارت در زمان خرید باید از سوی شخص دارنده کارت صورت گیرد و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در زمان خرید با دستگاه پایانه فروش pos، رمز خود را تغییر دهید.
همچنین دارندگان دستگاه pos باید در تحویل دستگاه به مسئول پشتیبان دقت لازم را داشته باشند و فقط پس از احراز هویت و اطمینان از مسئولیت مراجعه‌کننده، آن را تحویل دهند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر تعیین تکلیف مطالبات معوق