وزیر اقتصاد با اشاره به جزئیات نشست امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: تلاش می‌کنیم اسامی فعالان اقتصادی در فهرست ممنوع‌الخروج‌های بانکی کاهش یابد.

به گزارش پول پرس، علی طیب‌نیا در نشست خبری که پس از سی و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد، گفت: برگزاری شورای گفت‌وگو نشان دهنده اراده و عزم دولت برای توجه به فعالان اقتصادی است تا موانع کسب و کار را شناسایی کنند.

وی افزود: در جلسه امروز فعالان اقتصادی مسائلی را مطرح کردند و قرار شد تا دبیرخانه شورا برای جلسات آتی برنامه‌ریزی کرده و مشکلات را طبقه‌بندی کنند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در این جلسه اعضاء، دغدغه‌هایی را بیان کردند گفت: بخش خصوصی ضرورت برقراری ثبات و تعادل در بازار ارز و پول را خواستار شدند، ضمن اینکه مسائل و موانع موجود در کسب و کار، مقررات زدایی و کاهش حجم بالای قوانین دست و پاگیر دولتی را مورد اشاره قرار دادند.

طیب‌نیا گفت: از دیگر درخواستهای بخش خصوصی می‌توان به بازرگانی خارجی کشور در ورود و خروج کالا اشاره کرد که با توجه به محدودیتهای تحریم، مشکلاتی بوجود آمده است. در این شرایط ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی و حذف برخی محدودیت‌ها در این حوزه مورد درخواست است به نحوی که اطمینان، آرامش و امنیت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی فراهم شود.

رئیس شورای گفت‌وگو در خصوص فهرست ممنوع‌الخروج‌ها گفت: با توجه به شرایط تحریم و تجهیزاتی که برای واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی فراهم می‌شود، کاهش اسامی ممنوع‌الخروج‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تلاش ما در جهت کاهش فهرست ممنوع‌الخروج‌ها است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

فهرست‌ ممنوع‌الخروج‌های بانکی کوتاه می‌شود
فهرست‌ ممنوع‌الخروج‌های بانکی کوتاه می‌شود
فهرست‌ ممنوع‌الخروج‌های بانکی کوتاه می‌شود
فهرست‌ ممنوع‌الخروج‌های بانکی کوتاه می‌شود
فهرست‌ ممنوع‌الخروج‌های بانکی کوتاه می‌شود