طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار هیأت دولت و وزارت راه و شهر سازی است وبیش از ۴۰۰هزار واحد به بانک اعلام شده است ،که امکان افزایش تا ۷۰۰هزار واحد وجود دارد.

مراسم تکریم

به گزارش اخبارپول، در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید شعب استان کرمان که با حضور مدیر عامل بانک برگزارشد. ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک با بیان این مطلب از آمادگی بانک مسکن برای اجرای این طرح خبر داد.

رحیمی انارکی برنامه بعدی را افزایش بهره‌وری در کل سطوح فعالیت های بانک عنوان کرد و گفت: این امر با شدت و جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد و برنامه های جدیدی را در این حوزه در دستور کار داریم.

رییس هیات مدیره بانک یکی از مهمترین استراتژی‌های بانک مسکن در آینده را تعریف محصولاتی دانست که دارای پیوست اقتصادی باشند.

در ادامه مراسم تکریم مدیر عامل بانک با قدردانی از حاجی پور مدیر شعب سابق استان کرمان، وی را از نیروهای بسیار متعصب بانک نام برد و گفت: وی جز نسلی است که همه زندگی خود را در طبق اخلاص برای خدمت در بانک مسکن به مدت ۳۱ سال گذرانده است و مدیر جدید استان را از همکاران جوان و بسیار فعال بانک مسکن دانست وگفت: وی کارنامه قابل قبولی در مدیریتهای یزد ،سیستان وبلوچستان و گلستان داشته است.

مدیر عامل بانک در پایان سخنان خود ابراز کرد: افتخاری نصیب تک تک ما شده است که در سازمانی مردمی فعالیت کنیم که تامین اساسی ترین نیاز خانواده های کشور را برعهده دارد و قطعا فعالیتی است که عاقبت بخیری را برای تک تک ما به دنبال دارد.

در ادامه مراسم محمد غفوریان مدیر جدید شعب استان کرمان نیز طی سخنانی به برنامه های کاری خود اشاره کرد و گفت: برنامه ها را در دوقالب برنامه های عملیاتی واهداف کمی برای پیشبرد اهداف تعیین شده مدیریت کرمان در نظر دارم.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف کمی از جمله افزایش مانده منابع، تعیین تکلیف مسکن مهر و مشارکتهای روستایی قطعا با همکاری وهمیاری کارکنان ومساعدت مدیران دلسوز استانی دور از دسترس نخواهد بود.

همچنین حاجی پور قرار گرفتن سه دوره متوالی در منطقه سبز عملکردی، افزایش بیش از ۱۱۰درصدی منابع از سال ۹۶، قرار گرفتن در بین ۱۰مدیریت برتر از نظر جذب منابع در سال ۹۷، افزایش ۱۰۰درصدی منابع با توجه به اینکه بانک وارد بازی نرخ سود سالهای اخیر سیستم بانکی نشد، کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات در طی سالهای ۹۶و۹۷، پرداخت ۱۵۰۰فقره تسهیلات به آسیب دیدگان زلزله شهرستان راور با بسیج کارکنان در کمتر از یکماه، کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب، کمک ۲۱۰میلیون ریالی کارکنان برای آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد، تامین مسکن ۲خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره )، کاهش قیمت تمام شده پول از ۱۴.۱۱درصد به ۱۱.۵۴درصد و کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم در شش ماهه اول سال ۹۸را جزء موفقیت هایی عنوان کرد که در زمان تصدی وی در مدیریت کرمان با همت و تلاش تک تک کارکنان محقق شده است.

محمدی مفرد مدیر بانک کشاورزی و دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان نیز در این مراسم تکریم گفت: خدمت به همنوعان لذت بخش است به ویژه برای ما سربازان حوزه اقتصادی در سیستم بانکی کشور که با وجود همه ناملایمات و ملاحظات پیرامونی با حداکثر توان و بهره وری در نظام اداری و بدون هیچ گونه چشم داشت و خدمت بی منت در اقصی نقاط کشور ایفای وظیفه می کنیم.

وی با اشاره به وضعیت منابع و مصارف سیستم بانکی اذعان کرد: بانکهای تخصصی جز بانکی هایی هستند که منابع و مصارفشان در وضعیت مطلوبی نیست ولی با این حال با حداکثر توان و ظرفیت به ارایه خدمات به مردم می پردازند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان با قدردانی از فعالیتهای بانک مسکن استان متذکر شد: بانک مسکن جز بانک هایی است که به نحو احسن به رسالت خود عمل کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک مسکن بانک اصلی عامل اجرای طرح اقدام ملی مسکن است
بانک مسکن بانک اصلی عامل اجرای طرح اقدام ملی مسکن است
بانک مسکن بانک اصلی عامل اجرای طرح اقدام ملی مسکن است
بانک مسکن بانک اصلی عامل اجرای طرح اقدام ملی مسکن است
بانک مسکن بانک اصلی عامل اجرای طرح اقدام ملی مسکن است