آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی روز دوشنبه ۱۵ مهر با حضور مهندس داور ماهی کار رئیس هیات مدیره بانک، جمعی از مسئولان و مقامات استانی و روسای شعب تابعه بانک در استان برگزار شد.

ماهی کار

به گزارش اخبارپول، در این مراسم ماهی کار با بیان این که سهم بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی به قیمت های سال۱۳۹۰ بیش از هفتاد میلیارد دلار است اظهار کرد: سهم بخش کشاورزی در ارزش افزوده کسب و کار با ارتباطات پسین و پیشین با سایر بخش های اقتصادی بیش از ۳۲ درصد است.

وی گفت: مطالعات نشان می دهد که خواستگاه اصلی بخش کشاورزی ایران مناطق روستائی است و حدود۸۱.۶ درصد ارزش فعالیت های اقتصادی در روستا مربوط به تولید و۱۸.۴ درصد مربوط به خدمات مولد است و این ویژگی ها سرمایه گذاری در امور زیربنایی در این بخش را اجتناب ناپذیر کرده است.

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد: در بخش کشاورزی بیشترین پرداخت تسهیلات مربوط به بانک کشاورزی بوده است ، به گونه ای که طی سال گذشته و در ادامه آن در سال جاری بیش از۹۰ درصد پرداختی ها به بخش کشاورزی و فعالیت های وابسته اختصاص داشته است؛ ضمن این که به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر ، بیش ازدو سوم شعب بانک کشاورزی در مناطق تولید محصولات کشاورزی واقع شده است.

ماهی کار افزود: در ارتقاء کل تولید بخش کشاورزی از۲۶ میلیون تن در اول انقلاب به۱۲۲ میلیون تن در پایان سال۱۳۹۷ عوامل عدیده ای چون سرمایه نقش داشته اند که این مهم به دلیل حمایت های بی نظیر بانک کشاورزی محقق شده است.

وی با بیان این که پرداخت تسهیلات در بخش آبیاری تحت فشار از جمله اولویت های بانک کشاورزی است بیان کرد: ۲.۲ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی با حمایت تسهیلاتی بانک، تحت پوشش شبکه های آبیاری قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه گفت: نگاه کلان نظام بانکی و بانک کشاورزی این است که برای رشد اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش اقتصادی سهم ارزنده ای داشته باشند و بانک کشاورزی با حمایت از تولید و فعالان مربوطه توانسته است فرصت های شغلی موجود را حفظ و فرصت های اشتغال جدید را فراهم کند.

ماهی کار با طرح موضوع بهره وری، عوامل و موانع موجود در این مسیر را یادآوری و اشاره کرد: هدر رفت استعدادها و سرمایه انسانی یکی از کلیدی ترین موانع در مسیر بهره وری است و بانک کشاورزی به عنوان سازمان بهره ور با شناخت استعدادها، ظرفیت ها و توانایی های سرمایه انسانی، برنامه های عدیده ای را به منظور بهره ور شدن در دستور کار خود قرار داده است که ما را در ارائه خدمات برتر کمک می کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های سه ساله بهنام شهدی در سمت مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی ابراز کرد: وی از معدود مدیرانی بود که شناخت کافی در ارتباط با اهداف و ماموریت های سازمانی داشت و توانست در جمیع شاخص های مورد ارزیابی مدیریت، جایگاه این استان را از رتبه ۱۹ در سال ۱۳۹۴ به رتبه اول در سال ۱۳۹۷ برساند.

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه ایزدیار را به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی معرفی و عنوان کرد: ایزدیار با داشتن بیش از ۲۵ سال سابقه کار در بانک، فعالیت های خود را به عنوان کارشناس از شعبه آغاز و در ادامه در مدیریت در پست ها و مناصب مختلف از جمله امور بیمه، بخش اعتبارات و وصول مطالبات و بانکداری شرکتی خدمت کرد و از امروز بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل این بانک مسئولیت هدایت و راهبری شعب استان را عهده دار می شود.

ماهی کاردر پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی همه همکاران بانک و با برنامه های مترقی مدیر جدید بتوانیم مسیرتعالی و پیشرفت را بیش از پیش در این استان طی کنیم و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی بخش کشاورزی باشیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=139585
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت بیش‌از ۹۰درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی
پرداخت بیش‌از ۹۰درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی
پرداخت بیش‌از ۹۰درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی
پرداخت بیش‌از ۹۰درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی
پرداخت بیش‌از ۹۰درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی