کد خبر: 137067
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 12:54
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: زمانبندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش میرود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود.
به گزارش اخبارپول، فرهاد اینالویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات در فضای کسبوکار، بررسی مدلهای مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایرانزمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواستهای خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.
وی اظهار کرد: این درخواستها میتواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانتنامه، LC داخلی، انواع کارتها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با بیان اینکه هدفگذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابلتوجهی از پروژههای مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایرانزمین به نتیجه میرسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایرانزمین تصریح کرد: پروژهها طبق برنامه زمانبندی پیش میرود و بهزودی شاهد تکمیل یکی از پازلهای مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.
اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایرانزمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راهاندازی خواهد شد، افزود: بهمنظور یکپارچه کردن کانالهای ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه میشود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.