مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی گفت: باید تلاش کنیم با اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت را به سرعت افزایش داده تا به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت شرکت بیمه ایران در این زمینه دست یابیم.

جلسه ستاد

به گزارش اخبارپول، پورکیانی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولان روابط عمومی استان‌های بیمه ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و قلم و تبریک روز خبرنگار، از اقدامات و برنامه‌های گسترده و مؤثر روابط عمومی بیمه ایران قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌های ‌شرکت در استان‌ها باید تحرک بیشتر و تعامل گسترده تری با رسانه‌ها داشته باشند، افزود: دنیای امروز جهان پرشتاب ارائه اطلاعات و آمار دقیق است که روابط عمومی بیمه ایران نیز در همان سمت حرکت می کند و باید این حرکت ابعاد گسترده تر و موثرتری یابد.

پورکیانی به ویژگی خاص جنس کار روابط عمومی در بیمه ایران اشاره و تاکید کرد: روابط عمومی با بازاریابی در بیمه ایران پیوندی ناگسستنی دارد و همکاران ما در روابط عمومی عملا در فرآیندهای بازاریابی بیمه ایران نقش آفرینی می کنند.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه نتایج کار روابط عمومی باید منتهی به اقناع مخاطبین شده و بازخوردهای اقدامات دراین حوزه همواره می بایستی رصد و ارزیابی شود، افزود: برای اینکه روابط عمومی موثری داشته باشیم و محصولاتمان جذاب باشد باید به آن به عنوان یک هنر بنگریم، بنابراین وجود ذوق و نوآوری و ابتکار و علاقه در همه ابعاد این فعالیت، ضرورتی مهم است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=136326
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اطلاع‌رسانی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت‌های بیمه را بالا می‌برد
اطلاع‌رسانی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت‌های بیمه را بالا می‌برد
اطلاع‌رسانی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت‌های بیمه را بالا می‌برد
اطلاع‌رسانی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت‌های بیمه را بالا می‌برد
اطلاع‌رسانی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت‌های بیمه را بالا می‌برد