در راستای خدمت‌رسانی بهتر و شایسته تر به آحاد جامعه، شعبه اهواز بیمه حکمت با حضور غلامحسین چایچی مدیر عامل این بیمه افتتاح شد.

به گزارش اخبارپول، بر این اساس در مراسم افتتاحیه شعبه اهواز برخی فرماندهان ارتش و مسئولین این شهر حضور داشتتند که پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و عرض خیر مقدم توسط رئیس شعبه اهواز، چایچی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه در شهر مقاومت و حماسه با یادآوری حادثه تاسف بار سیل اخیر در خوزستان عنوان کرد: اگر چه در این حادثه تلاش مسئولین، ارتش و نیروهای مردمی باعث شد تا از گستردگی سیل و افزایش خسارات جلوگیری شود، ولیکن نکته حائز اهمیت آن در این بود که بدانیم خطر همیشه پیش روی ما قرار دارد.

مدیرعامل بیمه حکمت با اشاره به اینکه بیمه به عنوان یک ابزار مهم برای رفع نگرانی های آینده می تواند در زندگی حال افراد کارآمد و تضمین کننده امنیت و آسایش باشد، افزود: همیشه مال و جان ما در معرض خطر قرار دارد، از این نظر حضور بیمه در زندگی ما لازم و ضروریست.

وی از تاسیس شرکت های مختلف بیمه ای و افزایش نمایندگان در سراسر کشور گفت و بیان کرد: بیمه حکمت در سال ۹۵ با مجوز بیمه مرکزی کار خود را آغاز کرد و در دوسال بعدی زیرساخت های آن آماده شد و هم اکنون با بیش از ۱۵۰ هزار سهامدار که همگی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، توانست در این مدت کوتاه افتخارات زرینی را از آن خود کرده و جایگاه بسیار مناسبی را در بین شرکت‌های دیگر بیمه ای کسب کند.

چایچی در پایان سخنان خود افزود: هدف اصلی ما در بیمه حکمت ارائه خدمات متنوع به مردم و ارتشیان عزیز و جلب رضایتمندی آنان است که تلاش داریم با افزایش نمایندگان خود در سراسر کشور خدمات بیمه ای خود را بدون وقفه و با ضریب حداکثری امنیت در جهت رفاه و آسایش همگان بکار بریم.

گفتنی است، در انتهای مراسم افتتاحیه، مدیرعامل بیمه حکمت، حکم رئیس شعبه‌ای اهواز را به ایمان مظلوم تنفیذ و برای وی و همکارانش آرزوی موفقیت و سربلندی را در جهت ارائه خدمات متنوع و مورد رضایت مشتریان مسئلت داشت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=135887
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شعبه اهواز بیمه حکمت افتتاح شد
شعبه اهواز بیمه حکمت افتتاح شد
شعبه اهواز بیمه حکمت افتتاح شد
شعبه اهواز بیمه حکمت افتتاح شد
شعبه اهواز بیمه حکمت افتتاح شد