وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: کارفرمایانی که به صورت داوطلبانه برای تسویه بیمه مراجعه کنند، از بخشودگی جریمه بیمه برخوردار می شوند.

به گزارش پول پرس به نقل از تسنیم، علی ربیعی اظهار کرد: استان یزد در زمینه تعاون جزء استانهایی است که توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند؛ فرهنگ غنی یزد به اعتلا و رشد تعاونی ها کمک زیادی کرده و مسئولان نیز دلسوزی خوبی داشتند که چنین فضایی در یزد ایجاد شده است. وی افزود: این خیلی جالب است که از خانه های روستایی، تا افراد دانشگاهی و افرادی که در زمینه کسب و کار خلاق بودند اقدام به ایجاد تعاونی کرده اند.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: نکته جالب دیگر سرمایه های فوق العاده کوچکی است که در استان یزد به یک تعاونی تبدیل و وارد چرخه اقتصاد شده اند. ربیعی اضافه کرد: ما امروز با کسر بودجه در کشور مواجه هستیم و بیش از نیمی ازدرآمدهای دولت را بیشتر نمی توان امید تحقق داشت، از این رو ما باید تولید و اشتغال را در کشور فعال کنیم این مشکل رفع خواهد شد. وی تصریح کرد: سیاست های دولت در سال‌های گذشته باعث شده که نقدینگی در دست مردم به شدت افزایش پیدا کند، ما قطعا در دولت سیاست هایی را دنبال می کنیم که کمک کند این نقدینگی اطمینان و امنیت داشته باشد و به سمت تولید برود.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: اگر ما بتوانیم این نقدینگی را از کانال تعاونی ها به سمت اقتصاد هدایت کنیم، به عقیده بنده اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کردند شکل بگیرد و بتوانیم در برابر تحریمهای ظالمانه بیشتر ایستادگی کنیم. ربیعی درارتباط با حمایت دولت از تعاونی ها، گفت: ما باید بیشتر سیاست تعاونی های اعتباری را دنبال کنیم و به سمت نهاد مدنی تعاونی ها حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعاونی ها باید به سمتی بروند که بازار کار آنها با مشکل مواجه نباشد، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد در ارتباط با وضعیت تعاونی‌ها به سمتی حرکت کند که بتواند به موفقیت برسد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با بهبود وضعیت کسب و کار در جامعه گفت: برای نخستین بار من این موضوع را اعلام می کنم که دولت تصمیم گرفته به کارفرماهایی که در محیط‌های صنعتی، کشاورزی و صنفی فعالیت می کنند کمک کند و طرح بخشودگی جرایم بیمه آنها را انجام دهد.
ربیعی تصریح کرد: اگر این افراد پس از اعلام بخشنامه به صورت داوطلبانه برای تسویه بیمه خود مراجعه کنند، جریمه آنها بخشیده خواهد شد. وی اضافه کرد: رقم همین جریمه بیمه ها خود مبلغ بسیار زیادی است که اگر کارفرمایان برای بخشیده شدن آن اقدام کنند، برایشان بسیار خوب خواهد بود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مدت زمان این طرح در بخشنامه ای که احتمالا هفته آینده ابلاغ می شود، مشخص شده که کارفرمایان باید مطابق با آن زمان اقدام نمایند.
ربیعی افزود: سعی می کنیم که یک سنت ایجاد شود و حرف بی مطالعه نزنیم و قول بدون بررسی ندهیم. وی افزود: اگر نکته ای را شنیدیم، آن را بررسی می کنیم و سعی بر رفع آن خواهیم کرد، هر مسئولی که در محلی قول بدهد یا از قبل نسبت به آن موضوع بررسی لازم را انجام داده و یا اینکه یک حرف نپخته و بدون کار کارشناسی انجام داده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=13551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان
اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان
اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان
اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان
اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان