مدیرعامل بیمه‌سامان در خصوص حمایت این شرکت از کسب‌وکارهای نوپا گفت: اعتقاد داریم کسب‌و‌کارهای نو میانبر رشد اقتصادی هستند. ما آمادگی داریم از یک شرکت به پلتفرمی تبدیل شویم که استارتاپ‌ها از این بستر برای توسعه خود استفاده کنند.

کسب‌کارهای نوپا

به گزارش خبرنگار اخبارپول، احمدرضا ضرابیه ضمن بیان اینکه صنعت بیمه استعداد تحول دیجیتال را دارد، اظهارکرد: کسب‌کارهای نوپا محرک اقتصاد کشور هستند و ما سعی می‌کنیم آنها را توسعه دهیم و تبدیل به بستری برای رشد آنها باشیم.

وی افزود: صنعت بیمه در آستانه جهش است و این امر با استفاده از فناوری برای تحول امکانپذیر است.

ضرابیه با اشاره به اینکه با حمایت از استارتاپ‌ها قصد داریم میانبری برای رشد اقتصادی باشیم، تصریح کرد: کارخانه نوآوری سلامت یک شتاب‌دهنده در حوزه بیمه است که ما در این بخش سرمایه‌گذاری کردیم و اعتقاد داریم تحول در صنعت بیمه باید در اختیار شبکه فروش قرار گیرد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین مخاطبان این بستر در حقیقت نمایندگان، کارگزاران و عوامل فروش بیمه هستند و تحول در صنعت بیمه باید در اختیار شبکه فروش قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه سامان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم استارتاپ‌ها باید به توسعه صنعت بیمه جهت بدهند. اکنون زمان آن است که کسب‌وکارها ایده خلق کنند.

وی افزود: بیمه نامه باید آنلاین و فوری در دسترس باشد تا متقاضی هر زمان که نیاز داشت اقدام به خرید کند. مثلا هنگام خرید ملک، پیشنهاد خرید بیمه آتش‌سوزی در دسترس باشد یا هنگام خرید بلیت هواپیما یا قطار بیمه‌نامه سفر به وی ارائه شود.

حجت جاهد معاون کسب و کار بیمه سامان نیز در این رابطه اذعان کرد: هدف اصلی بیمه سامان استارتاپ شدن نیست بلکه ما تلاش داریم زیرساخت‌هایی را فراهم کرده و در اختیار استارتاپ‌ها قراردهیم همچنین به کسب‌وکارهایی که نیاز به مربیگری و سرمایه دارند کمک کنیم.

وی افزود: ایجاد زیرساختها به این معناست که ما به صورت نرم‌افزاری سرویس‌هایی را به استارتاپ‌ها ارائه دهیم.

در ادامه ضرابیه با اشاره به برگزاری مجمع بیمه سامان گفت: EPS شرکت برای سال ۹۷، ۳۱۷ریال تعیین شد که DPSما ۱۰۰ ریال برای هر سهم بود.

وی ادامه داد: بیمه انتخاب خوبی است برای سهامداران چرا که مدیران بیمه می‌دانند چطور ریسک را مدیریت کنند و بر همین اساس، سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه از کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها است.

مدیرعامل بیمه سامان در ادامه تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم ضریب نفوذ بیمه سامان از ۲/۳ به ۷ در سال ۱۴۰۰ برسد و برای این امر زیرساختها را فراهم آورده‌ایم. برهمین اساس باید تحول دیجیتال را با آغوش باز بپذیریم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=134860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه سامان تبدیل به پلتفرمی برای رشد استارتاپ‌ها می‌شود
بیمه سامان تبدیل به پلتفرمی برای رشد استارتاپ‌ها می‌شود
بیمه سامان تبدیل به پلتفرمی برای رشد استارتاپ‌ها می‌شود
بیمه سامان تبدیل به پلتفرمی برای رشد استارتاپ‌ها می‌شود
بیمه سامان تبدیل به پلتفرمی برای رشد استارتاپ‌ها می‌شود