رییس جمهوری با بیان اینکه در برخی موارد رشد محسوسی را در ۲ ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته داشته‌ایم، گفت: می‌توانیم در برابر غول تورم و بیکاری ایستادگی کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

مسئولان اجرایی

به گزارش اخبارپول، حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که با وجود فشار و سختی و مشکلاتی که هر روز به واسطه افزایش فشار دشمنان بیشتر می‌شود، فعالان اقتصادی و مسئولان اجرایی کشور، قدم‌های مثبتی در عرصه‌های گوناگون برداشتند.

وی ادامه داد: اگر چه هنوز مردم در فشار شدیدی زندگی می‌کنند، اما آمار تورم ماهانه در اردیبهشت کاهش محسوسی را نسبت به فروردین نشان می‌دهد و این به معنای آن است که می‌توانیم در برابر تورم ایستادگی کنیم و اگر همه اعم از فعالان اقتصادی، خصوصی، دولتی، قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و مردم دست به دست هم بدهیم و در کنار هم باشیم، می‌توانیم آثار تحریم را کاهش داده و مشکلات زندگی مردم را کم کنیم.

رئیس جمهور یادآور شد: علاوه بر آمار تورمی، آمار صادرات غیرنفتی در اردیبهشت‌ ماه نیز نشان داد که تمام بخش‌های تولیدی کشور فعال بودند و در برخی موارد رشد محسوسی را در این ۲ ماه نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

روحانی تصریح کرد: این به معنای آن است که اگر همه تلاش کنیم و همه توان خود را بکار بگیریم، می‌توانیم در برابر غول تورم و بیکاری ایستادگی کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=132091
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد برخی آمارهای اقتصادی در سال ۹۸
رشد برخی آمارهای اقتصادی در سال ۹۸
رشد برخی آمارهای اقتصادی در سال ۹۸
رشد برخی آمارهای اقتصادی در سال ۹۸
رشد برخی آمارهای اقتصادی در سال ۹۸