منابع خبری از مستهلک شدن زیان انباشته بیش از ۶۰۰۰ هزار میلیارد تومانی بیمه ایران و ارتقا جایگاه این شرکت بیمه دولتی به سطح یک خبر می دهند.

به گزارش اخبارپول به نقل از ریسک نیوز، در حالیکه پیش از این محسن پور کیانی مدیر عامل بیمه ایران، برای مستهلک شدن زیان انباشته بیمه ایران ۷۲ سال مهلت خواست اما به اذعان منابع موثق خبری در پی اقدامات و تدابیر اتخاذ شده، زیان انباشته بیش از ۶ هزار میلیاردتومانی بیمه ایران صفر شد.

این گزارش می افزاید، با اتخاذ تمهیدات اساسی برای جبران زیان انباشته بیمه ایران با همکاری دولت و بیمه مرکزی این شرکت بیمه دولتی دوران رکود و بحران را پشت سر گذاشت.

با جبران زیان انباشته بیمه ایران از محل اعتبارات دولت و راهکارهای عملیاتی و علمی هیات مدیره این شرکت بیمه در دوسال اخیر، توانگری مالی بیمه ایران نیز از سطح چهار به سطح یک ارتقا یافت.

محسن پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در مجمع عمومی بیمه مرکزی نیز پیش از این ضمن انتقاد از فقدان شفافیت صورت‌های مالی بیمه ایران و وضعیت بحرانی این تنها شرکت بیمه دولتی، شفافیت صنعت بیمه را به شفافیت مالی بیمه ایران منوط دانست و بر لزوم انتشار صورتهای مالی بیمه ایران تاکید کرد.

همچنین منابع خبری اذعان می دارند، با پیگیری‌های کمیسیون اقتصادی مجلس قرار است در نیمه فروردین ماه جهت حفظ حقوق بیمه گذاران صورت‌های مالی بیمه ایران از طریق پورتال وزارت اقتصاد منتشر شود و در اختیار عموم قرار گیرد.

برهمین اساس، به نظر می‌رسد آنچه که تا کنون اختلافات شدید در هیات مدیره بیمه ایران و اتخاذ تصمیمات نامطلوب عنوان می‌شد، اکنون تبدیل تصمیم گیری‌های حرفه‌ای برای حل بحران‌های این بیمه دولتی شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128861
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

زیان انباشته بیمه ایران صفر شد
زیان انباشته بیمه ایران صفر شد
زیان انباشته بیمه ایران صفر شد
زیان انباشته بیمه ایران صفر شد
زیان انباشته بیمه ایران صفر شد