دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: در نشست مشترک مدیران عامل نظام بانکی با وزیر آموزش و پرورش، آمادگی بانک‌ها برای کمک به ساخت و تجهیز مدارس کشور اعلام شد.

به گزارش اخبارپول، علیرضا قیطاسی درباره نشست مشترک صبح امروز (یکشنبه) مدیران عامل بانک های کشور که با حضور محمدرضا بطحایی وزیر آموزش و پرورش در بانک مسکن برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نشست علاوه بر وزیر آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و محمدرضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر نیز حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک ها گزارشی درباره ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس توسط نظام بانکی ارائه کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی متذکر شد: رییس شورای هماهنگی بانک ها همچنین آمادگی بانک ها را برای انجام هرگونه کمک در جهت بازسازی و بهسازی مدارس به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد.

قیطاسی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از تلاش های نظام بانکی در جهت ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس در سراسر کشور خواستار آن شد که ساخت و تجهیز مدارس در استان های محروم و با اولویت استان سیستان و بلوچستان در اولویت نظام بانکی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بانک های عضو شورا حدود ۳۰۰ باب مدرسه متشکل از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس در سراسر کشور ساخته اند.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی، بانک های خصوصی نیز به سهم خود در امر ساخت و تجهیز مدارس در سراسر کشور فعال هستند.

قیطاسی افزود: در این نشست که آخرین نشست مدیران عامل نظام بانکی بود، همچنین بحث های مرتبط با تامین نقدینگی پایان سال مطرح شد و رییس شورای هماهنگی نیز بر حمایت از واحدهای تولیدی تاکید کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128442
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آمادگی بانک‌ها برای کمک به مدارس
آمادگی بانک‌ها برای کمک به مدارس
آمادگی بانک‌ها برای کمک به مدارس
آمادگی بانک‌ها برای کمک به مدارس
آمادگی بانک‌ها برای کمک به مدارس