خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم (۱۳۹۷-۱۳۹۲) در شاخص های شش گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.

همراه کارت رفاه

به گزارش اخبارپول، بانک رفاه با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، نسبت به توسعه زیرساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است.

برهمین اساس، نتایج توسعه زیرساخت‌ها شامل رشد ۹۳ درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد ۷ درصدی تعداد پایانه‌های فروشگاهی، رشد ۱۳۸ درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد قابل توجه مشتریان فعال اینترنت بانک و موبایل بانک، در بانک رفاه بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۹۴ درصد از تراکنش های بانک رفاه از طریق ابزارهای پرداخت و کانال های بانکداری الکترونیک به انجام می رسد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126180
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه