خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم (۱۳۹۷-۱۳۹۲) در شاخص های شش گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.

همراه کارت رفاه

به گزارش اخبارپول، بانک رفاه با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، نسبت به توسعه زیرساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است.

برهمین اساس، نتایج توسعه زیرساخت‌ها شامل رشد ۹۳ درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد ۷ درصدی تعداد پایانه‌های فروشگاهی، رشد ۱۳۸ درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد قابل توجه مشتریان فعال اینترنت بانک و موبایل بانک، در بانک رفاه بوده است.

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۹۴ درصد از تراکنش های بانک رفاه از طریق ابزارهای پرداخت و کانال های بانکداری الکترونیک به انجام می رسد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126180
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه
گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه