مدیرعامل بیمه ایران گفت: راننده محور شدن بیمه شخص ثالث ایده‌آل شرکت‌های بیمه‌ است اما زیرساخت‌های مناسب برای این طرح فراهم نشده است و لازم است ارزیابی‌ها انجام شود تا این طرح به خوبی پیاده شود‌.

 

به گزارش خبرنگار اخبارپول، محسن پورکیانی افزود: بیمه گزاران نگران نباشند چرا که بیمه‌ها در اجرای این طرح منافع مردم را در نظر می‌گیرند.

مدیرعامل بیمه ایران در نشست خبری خود به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب با اشاره به اینکه ۵۴درصد فروش بیمه نامه بیمه شخص ثالث است، تصریح کرد: شرکت بیمه ایران در ۱۰ ماهه امسال توانسته ۱۸ درصد از بدهی خود را که عمدتا سازمانهای دولتی هستند، وصول کند.

وی در ادامه با ارائه آمار عملکرد ۱۰ ماهه شرکت بیمه ایرات اذعان کرد: امسال حق بیمه ها ۲۹ درصد و میزان خسارت های پرداختی فقط سه درصد رشد کرده است و در حال حاضر نسبت خسارت از ۷۹ به ۶۳ درصد بهبود یافته است.

پورکیانی ادامه داد: اکنون سهم رشته بیمه درمان را به ۱۴ درصد کل پرتفوی بیمه خود رسانده و قصد داریم آن را به ۹ درصد برسانیم.

وی در خصوص ضریب خسارت در رشته شخص ثالث اعلام کرد: این ضریب در گذشته ۱۳۰ درصد بود که انتظار می رود تا پایان امسال به ۱۰۵ درصد برسد.

مدیرعامل بیمه ایران با اعلام اینکه سهم بیمه شخص ثالث در سبد بیمه ایران از ۴۸ به ۵۳ درصد رسیده است، تاکید کرد: یکی از علل کاهش نسبت توانگری این شرکت و افزایش زیاندهی، الزام قانونی بیمه شخص ثالث برای بیمه ایران در فروش بیمه نامه است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به بیمکه خودروهای صفر در شرکت بیمه ایران گفت: در بحث بیمه‌ خودروهای صفر کیلومتر ایران خودرو همکاری خوبی با شرکت بیمه ایران داشته‌‌ و تمام بدهی‌هایش را پرداخته است. اما سایپا همچنان در این مبحث به ما بدهکار است که اعلام کردیم فقط به صورت نقدی با این شرکت کار می‌کنیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل بیمه ایران: در ارائه بیمه منافع بیمه‌گزار اولویت دارد
مدیرعامل بیمه ایران: در ارائه بیمه منافع بیمه‌گزار اولویت دارد
مدیرعامل بیمه ایران: در ارائه بیمه منافع بیمه‌گزار اولویت دارد
مدیرعامل بیمه ایران: در ارائه بیمه منافع بیمه‌گزار اولویت دارد
مدیرعامل بیمه ایران: در ارائه بیمه منافع بیمه‌گزار اولویت دارد