معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: خودداری بانک‌ها از پرداخت تسهیلات با سیاست‌های دولت متضاد است و در صورت استمرار از طریق بانک مرکزی برای برخورد با متخلفان اقدام خواهد شد.

به گزارش اخبارپول، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: سیستم بانکی تا آخر بهمن‌ماه سال‌جاری فرصت دارد تا از تسهیلات اعطایی دولت برای رونق تولید در واحدهای تولیدی استفاده کرده و عملکرد مثبتی از خود در سهم تولید و اشتغال استان باقی بگذارد.

وی متذکر شد: در صورت همراهی نکردن بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بانک مرکزی مکاتبه کرده تا برای برخورد با این بانک‌ها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنایع استان قزوین به همراهی بیشتر سیستم بانکی نیازمند هستند چون در شرایط کنونی کشور ثابت نگه‌داشتن میزان تولید و اشتغال بسیار ضروری است.

حبیبی توضیح داد: تسهیلات بانکی در بخش بازسازی و نوسازی صنایع از اولویت‌های اساسی استان است که انتظار می‌رود بانک‌ها هرچه سریع‌تر در پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی استان باید برای به‌روزرسانی تجهیزات و دستگاه‌ها و جلوگیری از توقف تولید اقدام کنند که این مهم بدون همراهی بانک‌ها امکان‌پذیر نخواهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با گلایه از روند کُند بررسی طرح‌ها در ستاد تسهیل ادامه داد: رویه تصویب طرح‌ها برای دریافت تسهیلات در کارگروه تسهیل بسیار کُند است و با توجه به ظرفیت‌های استان باید این روند شتاب بیشتری بگیرد.

حبیبی اشاره کرد: در صورت تصویب طرح‌های بیشتر در کارگروه تسهیل، بانک‌ها می‌توانند باقدرت انتخاب بیشتری برای بررسی طرح‌ها عمل کرده و واحدهای بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به جذب کم تسهیلات رونق تولید در بخش گردشگری افزود: استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری باید جز استان‌های برتر کشور در میزان جذب تسهیلات این بخش باشد که امیدواریم به‌زودی شاهد تحقق این موضوع باشیم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=125875
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

با بانک‌های کارشکن، برخورد خواهد شد
با بانک‌های کارشکن، برخورد خواهد شد
با بانک‌های کارشکن، برخورد خواهد شد
با بانک‌های کارشکن، برخورد خواهد شد
با بانک‌های کارشکن، برخورد خواهد شد