مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، طی سفری دو روزه از شعب استان بوشهر بازدید کرد و در جمع همکاران بیان کرد: شناسایی نیاز مشتریان به ارائه خدمات بهتر و معرفی طرح های تسهیلاتی متناسب با آن کمک می کند.

حوزه های کشاورزی

به گزارش اخبارپول، در این سفر، مرتضی اکبری با بازدید از شعب ولیعصر و بهمنی آمار عملکرد، میزان تحقق اهداف و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را مورد بررسی قرار داد و نکات لازم را برای ارتقاء کیفی و کمی شعب، بیان داشت.

وی با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان تاکید کرد: شناسایی مشتریان و نیازهای متنوع آنها، با بازاریابی نوین و محصولات جدید امکان پذیر است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب اظهار کرد: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم کرده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی کند.

در ادامه اکبری با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان آحاد جامعه افزود: فعالیت این بانک تنها بر مبنای اصول اقتصاد اسلامی و عقد قرض الحسنه است و از این منظر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های شبکه بانکی کشور به شمار می آید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=125437
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر
شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن در بانک قرض‌الحسنه‌مهر