کد خبر: 125306
یکشنبه 7 بهمن 1397 - 9:27
دوره آموزشی و هم اندیشی سراسری پزشکان بیمه ایران با محوریت بررسی راهکارهای ساماندهی ساختاری و تعالی بیمه های درمان و توسعه هدفمند بیمه های زندگی برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، در این همایش که با حضور پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مبرقعی عضو هیات مدیره، زاهدنیا معاون فنی، اناری مدیرکل بیمه های اشخاص، یاوری معاون امور اجرائی بیمه های اشخاص و پزشکان همکار واحدهای اشخاص بیمه ایران از سراسر کشور در محل همایش های ایران زمین برگزار شد، مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی، اولین گردهمایی باشکوه پزشکان بیمه ایران را نشانه توانمندی این شرکت دانست.
پورکیانی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بر اساس برنامه اعلام شده با تشکیل کارگروه های اساسی، معضلات شرکت در زمینه درمان با هم اندیشی و تعامل حاضران در همایش بررسی شود و به راهکار های جدیدی برای کاهش خسارت درمان برسیم، از خدمات ارزشمندی که پزشکان همکار برای بیمه ایران و مردم داشتهاند قدردانی کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران اظهار کرد: در حال حاضر با تغییرات اساسی که در شرکت به وجود آمده به سمت فروش بیمه های درمان که سود ده هستند می رویم و برای این منظور سازماندهی بخش اشخاص وخصوصا پزشکان واستفاده لازم وکافی از تخصص آنها می تواند ما را به این هدف برساند.
ثبت نام روزانه ۲۰۰ نفربرای نمایندگی بیمه های زندگی
زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران هم در سخنانی، برگزاری جلسات کارشناسی با حضور متخصصین رشته بیمه درمان را نشانه بالندگی و پویایی شرکت در این رشته عنوان کرد و یادآور شد: باوجود اختلاف نظراتی که در حوزه کارشناسی در همه رشته ها وجود دارد، مباحث علمی واقتصادی وجمع آوری مجموعه نظرات وعملیات ها منجر به ایجاد یک برنامه منسجم در حوزه بیمه های عمر و درمان خواهد شد. به عبارتی ادغام دومقوله اقتصاد درمان واقتصاد بیمه منجربه تولید مدیریت بهینه اقتصادی وحرفه ای در بیمه های اشخاص می شود.
وی، استراتژی و راهبرد اتخاذ شده توسط بیمه ایران برای حفظ سهم ۱۰درصدی پرتفوی خود از بیمه های درمان را تصمیمی درست ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته و همچنین تعیین محدویت ها دربازار هدف، انتخاب ریسک های مناسب، مراقبت، کنترل های سیستمی و کاهش اشتباهات کارشناسی و فرآیندی شاهد نتایج مثبتی در این رشته بیمه ای باشیم.
زاهدنیا موفقیت مدیریت بیمه های اشخاص در زمینه کاهش خسارت های درمان را ناشی از برقراری انضباط و منظم سازی امور دانست و بیان کرد: خارج کردن سازمان از زیان دهی و تغییرات راهبردی برای شبکه فروش وکم کردن فروش بیمه های درمان که به درستی انجام شد و همچنین قطع سرویس دهی به مشتریانی که تاخیر ۴۵ روزه در پرداخت حق بیمه داشته باشند با فداکاری مدیران وکارشناسان خصوصا پزشکان شرکت صورت گرفت و نتایج بسیار خوبی برای شرکت در برداشته است.
معاون فنی بیمه ایران با اشاره به رشد دو برابری سهم بیمه های زندگی از پرتفوی شرکت ادامه داد: با تدبیری که اخیرا برای جذب نمایندگان فروش بیمه های زندگی صورت گرفته است، این نمایندگان با نظارت و آموزش های استانی و با کنترل و نظارت نمایندگی های جنرال فعالیت خواهند کرد و در حال حاضر روزانه ۲۰۰ نفربرای نمایندگی بیمه های زندگی در سراسر کشور ثبت نام می کنند.
پیش از سخنرانی مدیرعامل بیمه ایران و در ابتدای این همایش،اناری مدیرکل بیمه های اشخاص بیمه ایران در سخنانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره ها حرکت در جهت تغییرات استراتژیک، رسیدن به سود و خروج از زیان است.
مدیرکل بیمه های اشخاص، همت، غیرت، همیت، دانش وتعصب مثال زدنی بدنه کارشناسی و کارکنان بیمه ایران را یکی از امتیازات ویژه این شرکت برشمرد و عنوان کرد: مدیریت ریسک، کنترل خسارت، تعامل مثبت با مراجع درمانی در چارچوب طرح های منطقی و توام با نظارت هوشمندانه در بستر نرم افزاری پویا و جامع در بخش درمان و نیز تهیه وتدوین محصولات متناسب با نیاز جامعه و تسهیل فرآیند فروش برای رسیدن به جایگاه واقعی در بخش بیمه های زندگی از اهداف اصلی این گردهمایی است.